ایجاد و تحکیم وحدت و اعتماد سازی وظیفه مسئولان است

 حجت الاسلام دیلم با تاکید براینکه، ایجاد و تحکیم وحدت و اعتماد سازی وظیفه مسئولان است، گفت: این مهم با همایش و صحبت اتفاق نمی افتد بلکه لازم‌ است در عمل نیز ایجاد شود تا اعتماد سازی صورت بگیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام «نورعلی دیلم» در نشست ائمه جمعه اهل سنت استان با استاندار گلستان با تقدیر و تشکر از استاندار گلستان و توجه به اهل سنت در انتصابات استان گفت: اندیشه وحدت، تقریب و زندگی مسالمت آمیز موضوع مهمی است که در آموزه های قرآنی ما وجود دارد و این مهم در اندیشه امامین انقلاب و در سطح کشور و خصوصا استان دیده می شود.


رئیس مرکز اسلامی گلستان افزود: طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب، گلستان در زمینه وحدت نه فقط برای کشور بلکه برای جهان الگو است و خداوند متعال را شاکریم که این نعمت ارزشمند به برکت وجود آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان و وجود روحانیون، موثرین، اندیشمندان و نخبگان تسنن و تشیع به وجود آمده و استمرار و پایداری آن در حال انجام می باشد که سد محکمی در برابر ضد انقلاب و افرادی که دارای عقاید افراطی هستند، می باشد.

 

وی با تاکید براینکه، ایجاد و تحکیم وحدت و اعتماد سازی وظیفه مسئولان است، گفت: این مهم با همایش و صحبت اتفاق نمی افتد بلکه لازم‌ است در عمل نیز ایجاد شود تا اعتماد سازی صورت بگیرد. 

 

حجت الاسلام دیلم تصریح کرد: در مناطق دور دست و مرزی خدمات مطلوبی ارائه می شود و باید قدردان برکات و نعمات نظام باشیم و هرکس ناشکری کند به دنبال سیاه نمایی است

 

وی از استاندار گلستان، تکمیل و توجه به مصلی ها، استفاده از نیروهای بومی در اشغال زایی و توجه به دغدغه مباحث جاده ای را خواستار شد و افزود: در بحث رایزن فرهنگی و سفیر نیز ترکمن صحرا نیروهای مستعدی دارد که اگر اتفاق بیفتد این پیام را می رساند که اهل سنت گلستان مورد توجه نظام هستند. 

 

حجت الاسلام دیلم با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در خصوص نگاه به همسایه ها، گفت: نگاه ویژه به منطقه مرزی اینچه برون لازم است تا ضمن استفاده از ظرفیت های منطقه در امر مبادلات و ارتباطات تجاری استان گلستان با ترکمنستان قسمی از تامین معیشت و اقتصاد ترکمن صحرا مرتفع شود.

 

 

کد خبر 1161850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha