بیش از ۴۷ هزار نفر از خدمات بشردوستانه جوانان استان همدان بهره مند شدند

سنجربگی گفت: بیست و دومین طرح ملی خدمات بشردوستانه به مسافرین نوروزی سال ۱۴۰۱ در همدان انجام گرفت و تعداد ۴۷ هزار نفر از خدمات طرح ملی بشردوستانه به مسافرین نوروزی در استان همدان بهره‌مند شدند.

«علی سنجربگی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان با اشاره به اینکه بیست و دومین طرح ملی خدمات بشردوستانه در استان همدان در زمینه ارائه خدمات امدادی و بشردوستانه به مسافران نوروزی  با تمام توان انجام گرفت، افزود:  در زمینه پویش ملی بهرفت  تعداد ۷۱۷۸ نفر از مسافرین و هم استانی ها  با امضای  میثاق‌نامه به پویش بهرفت پیوسته و متعهد شدند.

 

 مدیرعامل جمعیت هلال احمر همدان استان همدان  افزود: اطلاع رسانی در زمینه ایمنی و سلامت مسافران به تعداد 13 هزار و 688 نفر و  راهنمایی مسافران تعداد 16 هزار نفر وهمچنین تعداد ۹۱۳ نفر به خیمه های نماز مراجعه نمودند.

 

وی بیان کرد: در زمینه برپایی فضای دوستدار کودک و استفاده کودکان  مسافران از این فضا برای به وجود آوردن فرصت استراحت برای خانواده ها نیز تعداد ۲۹۷۵ کودک به این فضاها مراجعه نموده و از خدمات آموزشی وفرهنگی ارائه شده توسط اعضا جوان بهره مند شدند.

 

 سنجربگی اضافه کرد:  به همت اعضا تیم های  سحاب تعداد 3 هزار و  369 نفر  از آموزش ها و خدمات امدادی بهره مند شدند و در همین راستا تعداد ۲۳۹۰ نفر در طرح پویش چلچراغ سازمان جوانان شرکت نمودند.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یادآور شد:  تعداد ۲۹۹ نفر از برادران عضو و تعداد ۳۵۴ نفر از خواهران و در مجموع تعداد ۶۵۳ نفر از اعضای جوان داوطلب این جمعیت در بیست و دومین طرح خدمات بشردوستانه به مسافران نوروزی مشارکت داشته‌اند.

 

لازم به ذکر است بیست و دومین طرح ملی خدمات بشردوستانه به مسافران نوروزی از ۲۵ اسفند ماه ۱۴۰۰آغاز و تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ ادامه داشته است.

 

 

کد خبر 1162814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha