یک میلیون بسته افطاری ساده در ماه مبارک رمضان توزیع می شود

رحمتی با بیان اینکه اگر تحولی در شرکت نان قدس رضوی رخ داده فاعل اصلی آن مدیران هستند، گفت: یک میلیون بسته افطاری ساده در ماه مبارک رمضان توزیع می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «مالک رحمتی» در مراسم تکریم و معارفه مدیر عامل شرکت صنایع غذایی رضوی با بیان اینکه اگر تحولی در شرکت نان قدس رضوی رخ داده فاعل اصلی آن مدیران هستند، گفت: در سال ۱۴۰۰ با شیوع بیماری کرونا و سایر مشکلات اقتصادی مواجه بودیم و در مجموع سال سختی را پشت سر گذاشتیم اما به موفقیت‌های این شرکت افتخار می‌کنیم که این افتخارات ماحصل کار تیمی و مدیریتی این شرکت است.

 

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه شرکت صنایع غذایی رضوی، ویترین شرکت‌های آستان قدس رضوی است، ادامه داد: شروع تحول کار سختی نیست اما حفظ اقتدار و ثبات آن مهم و دشوار است، تحول در این شرکت آغاز شده و سال ۱۴۰۱ سال تثبیت است.

 

رحمتی تصریح کرد: این شرکت تنها شرکتی است که محصولات آن بیشتر در معرض دید و قضاوت زائر حرم علی بن موسی الرضا(ع) قرار می‌گیرد، سالهاست محصولات صنایع غذایی رضوی برای زائران و مجاوران به عنوان برند قابل قبولی پذیرفته شده و حتی زائران غیر ایرانی هم یکی از سوغات‌هایی که از مشهد با خود همراه می برند محصولات نان قدس رضوی است، شما در معرض قضاوت و مصرف زائران و مجاوران هستید و وظیفه دارید محصولاتی با قیمت خوب و کیفیت مناسب ارائه کنید.

 

وی اظهار کرد: محصولات شرکت صنایع غذایی رضوی زینت‌بخش افطاری‌های ساده حرم مطهر رضوی است که قرار است تا پایان این ماه به تعداد یک میلیون بسته افطاری ساده توزیع شود، از همین رو شما مسئولیت سنگینی را بر عهده دارید.

 

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی افزود: مسئله مهم و قابل توجه در این شرکت، برند نان قدس رضوی است که هنوز جای کار دارد، زیرا این شرکت برندش را با تولیداتش حفظ کرده است در جایی‌‌ که در دنیای امروزی این برند است که تولیدات را پشتیبانی می‌کند.

 

رحمتی تصریح کرد: زمانی می‌توانیم  حرفی برای گفتن داشته باشیم که با برند رضوی ۲۰ برابر ظرفیت فعلی شرکت، تولیدات داشته باشیم.

 

وی عنوان کرد: یکی از نکات قابل توجه در این شرکت تولید نان سالم است که برای رسیدن به این مهم باید مطالعات بسیاری صورت گیرد. از همین رو باید با تغییراتی همسو با فناوری‌های روز، مبتنی بر دانش و با استفاده از ماشین آلات جدید، به این مهم دست یابیم.

 

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی افزود: ما باید به سمت رونق صادرات برویم و برای این امر به ماشین‌آلات جدیدی نیاز داریم، از همین رو لازم است با دستگاه‌های جدید که طرح توجیهی دارد، کار را آغاز کنیم.

کد خبر 1163369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha