طلاب و روحانیون اردبیل جنایات وحشیانه رژیم آل‌سعود در افغانستان و پاکستان را محکوم کردند

طلاب و روحانیون انقلابی در تجمع اعتراضی مسجد جامع اردبیل جنایات وحشیانه رژیم آل سعود در افغانستان و پاکستان را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، طلاب و روحانیون انقلابی عصر دیروز 19 فروردین ماه در تجمع مسجد جامع اردبیل جنایات وحشیانه رژیم آل سعود در افغانستان و پاکستان را محکوم کردند.

 

در این برنامه حجت الاسلام «مهدی نوروزی» مدیر حوزه های علمیه استان اردبیل ضمن محکومیت جنایت های آل سعود در افغانستان و پاکستان علیه شیعیان، حمله تروریستی در حرم مطهر رضوی را نیز محکوم کرد.

 

کشورهای استکباری با ایجاد زمینه اسلام هراسی و تفرقه افکنی در بین مسلمانان به ویژه علیه شیعیان موجب رخ دادن  رویدادهای تروریستی شدند و در روزهای اخیر به ویژه در حرم مطهر رضوی این حملات تروریستی را شاهد بودیم.

 

طلاب و روحانیون انقلابی اردبیل با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آل سعود» این اقدام های تروریستی را محکوم کردند.

 

این حرکت های تروریستی همیشه بر علیه مردم ایران از سوی سازمان های تروریستی بین المللی را شاهد بوده ایم و چنین حرکت های منافقانه از سوی ملت ایران محکوم به شکست بود.

کد خبر 1163887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha