محفل انس با قرآن به مناسبت شام غریبان شهید دارایی و اصلانی برپا شد

حجت الاسلام دهقاندار با تسلیت شهادت شهیدان دارایی و اصلانی گفت: محفل انس با قرآن کریم به مناسبت شام غریبان شهید دارایی و اصلانی در مسجد سیدالشهداء ماهدشت برگزار شد.

« حجت الاسلام دهقاندار» در جریان ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: برپایی سفره افطار و برپایی محفل انس با قرآن به مناسبت شام غریبان شهید دارایی از جمله برنامه های این کانون فرهنگی هنری مسجد در ماه رمضان است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد سیدالشهداء ماهدشت افزود: شهید محمد اصلانی و شهید دارایی از شهدای روحانی هستند که در حمله تروریستی مشهد مقدس به فیض شهادت نائل آمدند.

 

 

وی با اشاره به اهمیت جایگاه شهداء به ویژه شهداء روحانی بیان کرد: با هدف تقویت فرهنگ ایثار و شهادت و گرامیداشت یاد و خاطره این دو شهید والامقام محفل قرآنی برپا می شود.

 

وی اظهار کرد: همچنین آیین برپایی سفره افطاری ساده همانند سنوات قبل با همت خیران و نیکوکاران مسجد با محوریت کانون فرهنگی هنری مسجد برپا شد.

 

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد سیدالشهداء ماهدشت خاطرنشان کرد: حضور پرشور نوجوانان و جوانان در مراسم ها و محافل قرآنی، بخشی از ظرفیت مسجد سیدالشهداء ماهدشت است.

 

 

کد خبر 1163983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha