هر مسئولیت، یک موهبت و امانت الهی به شمار می‌رود

معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: هر مسئولیت، یک موهبت و امانت الهی است و باید در انجام این موهبت الهی تلاش و مراقبت کنیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، ذبیح‌الله سلمانی معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر امور اقتصادی و دارایی در ارتباط ویدئو کنفرانسی با جلسه تکریم و معارفه مدیرکل امور اقتصادی و دارایی کردستان، اظهار کرد: هر مسئولیت، یک موهبت و امانت الهی به شمار می‌رود و باید در انجام این موهبت الهی تلاش و مراقبت کنیم زیرا فردای قیامت از تک تک ما مسئولان در مورد مسئولیت محوله سوال خواهد شد و ما باید پاسخگو باشیم.

 

معاون وزیر اقتصاد گفت: چه بهتر که از این امانت الهی در جهت خدمتگزاری به مردم و نظام اسلامی استفاده کنیم و با روی سفید و گشاده این مسئولیت را به فرد بعدی واگذار کنیم.

 

سلمانی اعلام کرد: این تفویض اختیار مسئولیت مدیران استانی را سنگین‌تر می‌کند و باید آنها با استفاده از نظرات و ظرفیت‌های کارشناسان خبره استان این مسئولیت‌ را به سرانجام برسانند.

 

وی افزود: این سمت‌ها و عناوینی که انسان کسب می‌کند همگی در مقدرات او نوشته است، اما این مسئولیت‌ها پایدار نیستند و باید روزی به فرد دیگری تحویل داده شود.

 

معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر امور اقتصادی و دارایی اضافه کرد: ما نیز در مرکز از نظرات استانی در تعیین خط مشی‌ها غافل نخواهیم بود و حداکثر استفاده را در تصمیم‌گیری‌ها و تصمیم سازی‌ها از نظرات استانی خواهیم برد.

 

 

سیاست‌های دولت سیزدهم برمبنای ریل‌گذاری سرمایه‌گذاری‌ها با توجه به ظرفیت‌های موجود است

 

عبدالله رشیدی‌پور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کردستان در این مراسم از دستگاه‌های اجرایی استان خواست اموال مازاد خود را معرفی کنند تا با فروش آنها، مبلغ به استان بازگشته و در خود دستگاه هزینه شود.

 

 

وی اظهار کرد: دستگاهی که امروز تکریم و معارفه مدیرکل آن انجام می‌شود در حوزه اقتصادی بسیار کارساز است و انتظار داریم با تلاش و جدیت شاهد فعالیت های موثر آن در راستای کمک به توسعه استان باشیم.

 

 

رشیدی‌پور خاطرنشان کرد: کردستان دارای پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های بالایی است که شکوفا شدن آنها بستگی به اجرای درست سیاست‌های اجرایی دارد.

 

 

معاون استاندار کردستان، افزود: سیاست‌های دولت حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی برمبنای شفاف‌سازی، روان‌سازی و ریل‌گذاری سرمایه‌گذاری‌ها با توجه به ظرفیت‌های موجود است.

 

 

در این جلسه از خدمات چهار ساله «محمدعظیم ملک» مدیرکل سابق امور اقتصادی و دارایی کردستان تقدیر و «محمد مشیرپناهی» به عنوان مدیرکل جدید این اداره معرفی شد.

کد خبر 1164233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha