برگزاری ششمین جشنواره قرآنی جلسات قرآنی شهر تهران با عنوان « سراج»

ششمین جشنواره قرآنی جلسات قرآنی شهر تهران «سراج» در رشته های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل و حفظ قرآن و در دو مقطع سنی زیر ۱۶ و بالای ۱۶ سال برگزار می شود .

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی رادیو قرآن؛ «برآستان جانان» ویژه برنامه افطار رادیو قرآن و كاری از گروه اطلاع‌رسانی این شبكه رادیویی است كه در ایام ماه مبارك رمضان هر روز ساعت ۱۵:۲۵ بصورت زنده با اجرای دكترغلامرضا احمدی و دكتر مرتضی جوادی و به تهیه كنندگی دكتر مرتضی جوادی، سمیرا قنبری، فاطمه قاسم آبادی، سمیه خراج، محمد محمودی، مونا توسلی و فاطمه رحمانی پخش می شود.

 

این برنامه با محوریت دعا خوانی و مناجات و با پخش ترتیل یك جزء قرآن كریم در هر روز به صورت ترتیل توسط ۳ مرتل به روی آنتن می رود. كوچكی خبرنگار برآستان جانان در بخشی از برنامه روز یكشنبه بیست و یكم فروردین ماه مصادف با هشتمین روز از ماه مبارك رمضان از برگزاری ششمین جشنواره قرآنی جلسات قرآنی شهر تهران با عنوان « سراج» خبر داد و افزود: ششمین دوره این جشنواره به دلیل پشت سر گذاشتن بحران كرونا، به صورت حضوری برگزار می شود.

 

 وی ادامه داد: ششمین جشنواره قرآنی جلسات قرآنی شهر تهران «سراج» در رشته های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل و حفظ قرآن و در دو مقطع سنی زیر ۱۶ و بالای ۱۶ سال برگزار می شود كه شركت كنندگان در طول ماه مبارك فرصت دارند تا در تمام فرهنگسراهای شهر تهران ثبت نام كنند.. مخاطبان در سرتاسر دنیا می توانند از طریق وب سایت www.radioquran.ir از پخش زنده شبكه استفاده و در جریان آخرین خبرهای رادیو قرآن قرار بگیرند و دیدگاه و نظرات خود را از طریق سامانه پیامكی، تلفن گویا و صفحه مجازی شبكه با ما در میان گذارند. از طریق موج اف.ام ردیف ۱۰۰ مگاهرتز شنونده ما باشید.

کد خبر 1164847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha