ناظمی جلال بعنوان مدیرکل جدید آموزش و پرورش کردستان معرفی شد

هاشم ناظمی جلال در مراسمی با حضور جمعی از مسئولان وزارتی و استانی به عنوان مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان کردستان معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، هاشم ناظمی جلال مدیرکل جدید آموزش و پرورش کردستان در این آیین اظهار کرد: مدیریت دستگاه عظیم آموزش و پرورش که مسئولیت آماده‌سازی دانش‌آموزان برای قبول مسئولیت در آینده را به عهده دارد نیازمند عزم عمومی جامعه و همراهی نخبگان، فرهنگیان و مسئولان دارد.

 

 

ناظمی‌جلال با تاکید بر لزوم ارتقای کمی و کیفی اموزش و پرورش افزود: باید با بهره‌گیری از ظرفیت مدارس، حوزه‌های علمیه، جامعه ایثارگران و دلسوزان انقلاب و متخصصان حوزه تعلیم و تربیت برای تحقق این مهم تلاش کرد.

 

 

وی اضافه کرد: بنده با علم به مشکلات و سختی‌های کار در این مجموعه و با توکل به خدا، پشتوانه مردمی و برنامه عملیاتی و اجرایی پا به این عرصه نهاده‌ام و امیدوارم با همراهی فرهنگیان بتوانیم مدرسه را بعنوان کانون اصلی عرضه خدمات فرصت‌های تعلیم و تربیت اسلامی، به جایگاه واقعی خود برسانیم.

 

 

مدیرکل جدید اموزش و پرورش کردستان یادآور شد: بدنبال کیفی‌سازی آموزش و ایجاد توسعه متوازن در آموزش و پرورش هستیم و در این مسیر با استفاده از همه ظرفیت‌های موجود در استان و تشکیل کارگروه‌ها و تیم‌های مشاوره ای تلاش خواهیم کرد.

 

 

وی تاکید، کرد: در تمام برنامه‌ها، معلمان نقش محوری داشته و تمام تلاش خود را برای ارتقای جایگاه و شان آنان بکار خواهم بست.

 

 

رشید قربانی مدیرکل سابق آموزش و پرورش کردستان نیز در این آیین با بیان اینکه آموزش و پرورش کار پر مسوولیت و پرزحمتی است و کارکردن در این مجموعه در کنار سختی‌هایی که دارد لذت بخش است، افزود: فرصت خدمت در این مجموعه عظیم و طویل بسیار زیاد است، وقتی موفقیت دانش‌آموزی رقم زده شود و این دانش‌آموز در اینده فرد مفیدی برای جامعه باشد، تمام خستگی‌ها از تن انسان می‌رود.

 

 

وی خاطر نشان کرد: در این سال‌هایی که فرصت خدمت در آموزش و پرورش را داشتم همواره با همکاری مجموعه برنامه محور حرکت کردیم و موفقیت‌های زیادی نیز حاصل شد.

 

 

مدیرکل سابق آموزش و پرورش کردستان عنوان کرد: کردستان از نظر امکانات نسبت به استان‌های برخوردار محدود است اما فرهنگ، دانش و آگاهی مردم استان این کمبود امکانات را جبران کرده‌اند.

 

 

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان نیز در این آیین اذعان کرد: از انتظارات نظام جمهوری اسلامی از ما این است که اگر مسوولیتی را برعهده گرفتیم آن را به عنوان امانت الهی پاس بداریم.

 

 

مهدی نامدار افزود: یک مدیر در جمهوری اسلامی باید قبل از هر چیزی اخلاق‌مدار بوده چون آنچه ماندگار است منش مدیریتی است، ضمن اینکه اهداف سازمان مربوطه را نیز فراموش نکند.

 

 

وی رعایت شئونات اسلامی و  اخلاقی در دوران مدیریتی را از دیگر ویژگی‌های یک مدیر موفق اعلام کرد و گفت: یک مدیر باید در همه زمینه ها حتی در مسائلی که احاطه دارد مشورت پذیر باشد، این ویژگی‌ها می تواند یک مدیر را به مدیری موفق، شاخص و شایسته تبدیل کند.

 

 

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان در ادامه با بیان اینکه رشید قربانی تمام خصوصیات یک مدیر موفق را داشت و برای رشد مجموعه از هیچ تلاشی فروگذار نبود ابراز امیدواری کرد: سکاندار بعدی این سازمان عظیم نیز این روند را در پیش گرفته و بیش از پیش، در راستای رفع مشکلات حوزه آموزش و پرورش تلاش کنند.

 

 

در این آیین از خدمات رشید قربانی مدیرکل سابق آموزش و پرورش کردستان تجلیل و هاشم ناظمی جلال به عنوان سرپرست این اداره کل معرفی شد.

کد خبر 1165280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha