ارتقای مهارت های شغلی با ارائه آموزش های فنی و حرفه ای

معتمدی گفت: دوره های مهارت های شغلی با هدف ارتقاء شایستگی ها و مهارت های شغلی با ارائه آموزش های فنی و حرفه ای در استان لرستان برگزار می شود.

« حشمت الله معتمدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: در راستای ارتقاء شایستگی‌ها و مهارت‌های شغلی دوره های تخصصی فنی و حرفه ای در استان لرستان برگزار می شود.

 

وی با اشاره به برگزاری دوره تخصصی ارتقای مهارت شغلی ویژه زنبورداران استان، اظهار داشت: کارگاه آموزشی پرورش زنبور عسل ویژه اتحادیه زنبورداران شهرستان بروجرد، در راستای ارتقاء شایستگی‌ها و مهارت‌های شغلی زنبورداران، برگزار شد.

 

مدیرکل فنی و حرفه ای استان لرستان با اشاره به مشکل بیکاری استان، افزود: ایجاد کسب‌ و کارهای مهارت بنیان نقش مهمی در بهبود وضعیت اشتغال و معیشت جامعه دارد.

 

معتمدی ادامه داد: کمک به ارتقاء شاخص‌های کیفیت زندگی روستایی به‌واسطه ایجاد و ارتقاء شایستگی‌ها و مهارت‌های شغلی از برنامه های محوری اداره ‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان لرستان است.

 

وی اظهار داشت: در این راستا دوره های مهارتی رایگان برای متقضایان برگزار می شود و شرکت کنندگان پس از طی دوره مهارتی لازم گواهیانامه مهارت مشاغل دریافت می کنند.

 

مدیرکل فنی و حرفه ای استان لرستان افزود: در این دوره ارتقای مهارت شغلی زنبور داران بر اساس نتایج نیازسنجی آموزشی و شغلی در روستاها و همکاری در سنجش و ارزشیابی مهارت و صلاحیت حرفه ای متقاضیان برگزرا شد و شرکت کنند پس از طی دوره آموزشی گواهینامه‌های مهارت مشاغل دریافت کردند.

کد خبر 1165538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha