تداوم بازدیدهای نظارتی بر تاسیسات گردشگری کردستان در ایام ماه مبارک رمضان

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان، از تداوم بازدیدهای نظارت بر تمامی تاسیسات گردشگری استان در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.

به‌گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، آرمان وطن‌دوست معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان، گفت: طرح بازدید نظارتی مشترک از تأسیسات گردشگری استان شامل واحدهای اقامتی، رستوران‌های بین‌راهی و... از ابتدای ماه مبارک رمضان توسط کارشناسان این اداره‌کل و با همکاری نماینده‌های دستگاه‌های نظارتی صنعت، معدن و تجارت، اداره نظارت بر اماکن عمومی، علوم پزشکی، تعزیرات و مرکز بهداشت آغاز و تا پایان ماه مبارک ادامه دارد.

 

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری کردستان، اظهار کرد: رعایت شئونات اسلامی و حرمت ماه مبارک، یکی از اصلی‌ترین وظایف دستگاه‌های نظارتی در این ایام است که باید بیش از پیش مدنظر باشد.

 

وی با بیان اینکه نحوه فعالیت رستوران‌ها و غذاهای آماده سطح شهر به‌صورت شیفتی و در دو نوبت 15 روزه است، افزود: در شهرستان‌ها نیز روال به همین صورت خواهد بود.

 

وطن‌دوست عنوان کرد: به‌منظور اهتمام بیشتر رعایت موارد قانونی و حفظ حرمت ماه مبارک رمضان، نصب دستورالعمل به تاسیسات گردشگری ابلاغ و در انظار قرار گرفته است.

کد خبر 1165648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha