دستگاه های خدمات رسان خراسان شمالی به حالت آماده باش درآمدند

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی گفت: با توجه به هشدار هواشناسی نسبت به بارش باران، دستگاه های خدمات رسان استان برای امدادرسانی به مردم در حادثه های احتمالی به حالت آماده باش درآمدند.

"جواد نظری" در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهارداشت: نیروهای دستگاه های خدماتی و امدادرسان با تجهیزات کامل و تمهیدات مورد نیاز در نقاط مختلف مستقر شده و برای خدمات رسانی در هرگونه حادثه احتمالی آمادگی لازم را دارند. 

 

 

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی خاطرنشان کرد: راهداران، امدادگران جمعیت هلال احمر، اورژانس، نیروی انتظامی و شهراری در حالت آماده باش هستند. 

 


وی گفت: مردم با توجه به بارش شدید باران و احتمال آبگرفتگی معابر، خیابان ها و همچنین سیل‌گاه ها و رودخانه ها از توقف در نقاط حادثه خیز پرهیز کنند. 

 


مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی تاکید کرد: با توجه به پیش بینی بارش باران از بعداز ظهر جمعه از مردم استان تقاضا می شود از اتراق در حاشیه رودخانه ها خودداری کنند. 

 

 

مدیرکل هواشناسی استان هم گفت: این سامانه پربارش از جمعه شب تا دوشنبه فعالیت می کند.

 


"مجید بیجندی" با اشاره به کاهش ۱۰ تا ۱۵ درجه ای هوا گفت: بادهای لحظه ای شدید به همراه بارش شدید بارانی پیش بینی شده است.

 


وی اظهار کرد: به کشاورزان توصیه می شود با توجه به کاهش دما و بارش شدید باران تمهیدات لازم برای محصولات و درختان پرشکوفه در نظر بگیرند تا از خسارت احتمالی جلوگیری کنند. 

 


مدیرکل هواشناسی خراسان شمالی گفت:  این سامانه روزهای شنبه و یکشنبه نیمه غربی و اواخر یکشنبه تا دوشنبه نیمه شرقی استان را در بر می گیرد.

 

 

 

کد خبر 1165966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha