ائمه جمعه مردم را به صبر و همراهی دعوت کنند

زنگانه گفت: ‍ ائمه جمعه با آگاه کردن مردم از مشکلات استان گلستان آنها را به صبر و همراهی دعوت کنند. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «علی محمد زنگانه» در نشست با ائمه جمعه استان گلستان گفت: ائمه جمعه و جماعات در ارتباطاتی که با مردم دارند، باید ضمن بیان مشکلات و محدودیت های پیش روی استان، آنها را به صبر و همراهی با مدیران دعوت کنند.

 

استاندار گلستان افزود: با توجه به آیات و روایات قرآنی، صبر و دعوت به صبر، مقدمه ایجاد شبکه تعاون اجتماعی بین مومنین است.

 

وی ادامه داد: اگر خواهان عنایت الهی هستیم، باید باهم، رابطه مومنانه مبتنی بر تقوای اجتماعی برقرار کنیم و با این همدلی و همراهی می توانیم بر مشکلات پیروز شویم.

 

زنگانه گفت: تلاش و کوشش و مجاهدت در این برهه، کمتر از دفاع مقدس نیست و با توجه به تهاجم نرم و جنگ همه جانبه فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی دشمن، ما در عرصه دفاع مطهر قرار داریم.

 

وی افزود: شرایط کشور و به دنبال آن شرایط استان به گونه ای است که گذر از این سختی ها نیازمند صبر و استقامت است.

 

استاندار گلستان گفت: تلاش داریم درآمد سرانه خانوار گلستانی که در حال حاضر نصف میانگین کشوری است را به میانگین کشوری برسانیم و برای اینکه این اتفاق بیفتد، نیازمند همت، وحدت و انسجام مدیران و مردم هستیم.

 

وی افزود: خوشبختانه با پیگیری ها و همراهی مدیریت ارشد و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، استان گلستان در لایحه بودجه 1401 جزو 5 استان برتر به لحاظ رشد اعتبارات عمرانی است.

 

زنگانه اظهارامیدواری کرد: با تحقق بودجه سال جاری و همچنین اعتبارات سفر رئیس جمهور، بخشی از عقب ماندگی های استان در حوزه های زیرساختی را جبران کنیم.

 

 

کد خبر 1166263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha