برگزاری مراسم شب قدر و راهپیمایی روز قدس منعی وجود ندارد

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه رعایت فاصله گذاری های اجتماعی و پروتکل های بهداشتی همچنان مورد تاکید است، گفت: برای برگزاری مراسم شب قدر و راهپیمایی روز قدس نیز با رعایت پروتکل های بهداشتی منعی وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ «محمدرضا حسین نژاد» صبح امروز شنبه (27 فروردین ماه) در حاشیه جلسه ویدئو کنفرانس ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا با بیان اینکه مصوبات ستاد ملی مدیریت کرونا در هر حوزه ای، ملاک عمل ما در استان خواهد بود، افزود: هر نوع مصوبه ستاد ملی مدیریت کرونا در خصوص تجمعات، تعطیلی ها، فعالیت های آموزش و پرورش و دانشگاه ها را در استان اجرایی خواهیم کرد.

 

استاندارخراسان شمالی، یکی از مصوبات امروز ستاد ملی مدیریت کرونا را تاکید بر افزایش واکسیناسیون دُز سوم دانست و اظهارکرد: امیدواریم با رعایت تمام دستورالعمل ها بتوانیم از وضعیت قرمز عبور کرده و استان به حالت عادی بازگردد.

 

وی با بیان اینکه رعایت فاصله گذاری های اجتماعی و پروتکل های بهداشتی همچنان مورد تاکید است، گفت: برای برگزاری مراسم شب قدر و راهپیمایی روز قدس نیز با رعایت پروتکل های بهداشتی منعی وجود ندارد.

 

حسین نژاد افزود: در ایام نوروز امسال شاهد ورود و ‌خروج بیش از ۴۶۰هزار نفر به این استان بودیم که یکی از دلایل قرار گرفتن استان در وضعیت قرمز هم می تواند همین مراودات مسافران در سطح شهر باشد که خوشبختانه ماندگاری بیماری امیکرون نسبت به کرونا کمتر است.

 

استاندار خراسان شمالی در خصوص فعالیت های آموزش و پرورش نیز گفت: رعایت فاصله گذاری اجتماعی در مدارس دارای تجمع دانش آموزان، ضروری است.

 

 

کد خبر 1166317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha