مراسم تجلیل از چهره های  برتر هنر انقلاب اسلامی در ایلام

مراسم تجلیل از هنرمندان و چهره های برتر هنر انقلاب اسلامی در استان ایلام با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه و جمعی از مسئولان اجرایی و فرهنگی استان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، در این مراسم، «مصطفی کولیوند» به عنوان چهره برتر ملی هنر انقلاب در استان معرفی و مورد تقدیر قرار گرفت.

 

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان ایلام در این مراسم با تبریک هفته هنر انقلاب اسلامی و سالروز تاسیس سازمان بسیج هنرمندان، ابراز کرد: این مراسم در راستای گرامیداشت  هفته هنر انقلاب اسلامی و به منظور تجلیل از هنرمندان برگزار شده است.

 

« علی میرزایی» با بیان اینکه هنرمندان نقش مهمی در راستای تحقق جهاد تبیین و گام دوم انقلاب اسلامی دارند، افزود:  تمام تلاش و توان مجموعه های انقلابی این است که توان و ظرفیت استان در راستای خلق آثار فاخر هنری در راستای توسعه و ترویج فرهنگ و هنر اسلامی به کار برده شود.

 

وی با بیان اینکه هنرمند ما امروز دغدغه مند هستند، یادآور شد: با شم هنری و رسالت که دارد در برابر آسیب های اجتماعی که وجود دارد واکنش نشان می دهد و گاهی این عکس العمل در قالب کاریکگاتور،  زبان شعر و فیلم و ظنز و سایر رشته های هنری نمود پیدا می کند.

 

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان ایلام یادآور شد: هنر و اثر هنرمندان دارای پیام  و برای مخاطب و تاثیرگذار است و در بسیاری موارد متولیان امر به جهت نگاه انتقادی که هنرمند دارد زمینه را برای استعدادهای درخشان فراهم نمی کنند، در حالی می تواند زمینه را برای رشد و تعالی جامعه فراهم کند.

 

گفتنی است در پایان این مراسم، «مصطفی کولیوندی» به عنوان چهره برتر ملی هنر انقلاب اسلامی در استان ایلام معرفی شد، وی اهل شهرستان دهلران و از پرافتخارترین هنرمندان استان ایلام در عرصه نمایش و خصوصاً نمایش خیابانی است.

 

کولیوندی، دارای کارشناسی ارشد تهیه کنندگی و بیش از ۱۰ مقام برتر در جشنواره تئاتر فجر و عناوین برگزیده زیادی در جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان و سایر جشنواره‌های کشوری شده است.

 

بازیگری در حوزه فیلم، سریال و تلویزیون از دیگر فعالیت‌های کولیوندی در سالهای اخیر بوده است و اکثر کارهای این هنرمند ارزنده دهلرانی در حوزه دفاع مقدس بوده است.

کد خبر 1166615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha