برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در گلستان/ ضرورت پرداختن به مسئله فلسطین در راستای جهادتبیین 

تاری گفت: براساس برنامه ریزی انجام شده راهپیمایی روز جهانی قدس در سراسر استان گلستان با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «نجیب الله تاری» امروز «دوشنبه ٢٩ فروردین» در جلسه هماهنگی برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در استان گلستان اظهارکرد: تا کنون اصل بر برگزاری راهپیمایی یوم الله روز جهانی قدس است که بزرگداشت این روز مهم نیازمند یکسری الزامات اجرایی، تحلیلی، تبلیغی و تبیینی است.

 

جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: با توجه به ماه مبارک رمضان و رعایت حال روزه داران و هم چنین به علت وضعیت کرونا و لزوم رعایت دستورالعمل های بهداشتی باید برخی موضوعات مانند نحوه و زمان برگزاری مراسم موردتوجه قرار بگیرد.

 

وی افزود: استفاده حداکثری از ظرفیت فضای مجازی و شبکه های اجتماعی مختلف برای تولید و انتشار محتوا و همچنین بهره گیری از ظرفیت نهادهای همکار به ویژه در مباحث تبیینی از دیگر الزامات برگزاری راهپیمایی فاخر و باشکوه در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات وحشیانه صهیونیست هاست.

 

تاری با تاکید بر امر جهاد تبیین در موضوع فلسطین خاطرنشان کرد: در بحث تولید محتوا به ویژه تولیدات چند رسانه ای اعضای ستاد به ویژه دستگاه های فرهنگی باید اهتمام داشته باشند.

 

وی ادامه داد: ضمن اینکه دستگاه های متولی برای این کار می توانند از ظرفیت های مردمی، کانون های مساجد، سمن ها، پایگاه های بسیج و غیره بهره برداری کنند. هم چنین شهرداری به ویژه در مرکز استان باید نسبت به فضاسازی محیطی روز جهانی قدس اقدام کنند.

 

جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: باید از فرصت باقی مانده ماه مبارک رمضان در راستای جهاد تبیین و برجسته سازی دفاع از ملت مظلوم فلسطین استفاده کرد.

کد خبر 1167242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha