سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان مشگین شهر به دیدار امام جمعه لاهرود رفتند

همزمان با ایام ماه مبارک رمضان، سرپرست شبکه بهداشت و درمان مشگین شهر با حجت الاسلام «حسن صفری» امام جمعه لاهرود در آستان مقدس امامزاده سید ابراهیم خراسانی (ع) دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، «محمد مهرتک» سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان مشگین شهر با حجت الاسلام «حسن صفری» امام جمعه لاهرود در آستان مقدس امامزاده حضرت سید ابراهیم خراسانی (ع) دیدار و گفتگو کرد.

 

در این دیدار حجت الاسلام «حسن صفری» امام جمعه لاهرود از زحمات و ایثارگری های کادر بهداشتی و درمانی تقدیر کرد و برای حل مشکلات درمانی مردم منطقه خواستار توجه ویژه شد.

 

در ابتدای این دیدار، «محمد مهرتک» سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان مشگین شهر به ارائه گزارشاتی در خصوص اقدامات بهداشتی و درمانی اعم از واکسیناسیون و خدمات پایگاه اورژانس جاده ای و اقدمات انجام شده برای تسهیل مشکلات و معضلات حوزه بهداشت و درمان منطقه لاهرود پرداخت.

 

در خاتمه این دیدار، سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان مشگین شهر با زیارت ضریح مطهر امامزاده حضرت سید ابراهیم خراسانی (ع)، عشق و ارادت قلبی خویش را به ساحت قدسی ائمه اطهار (ع) ابراز کرد.

 

 

همچنین پیش از این نیز، رئیس کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) شهرستان مشگین شهر و هیئت همراه با امام جمعه لاهرود در حرم مطهر امامزاده حضرت سید ابراهیم خراسانی (ع) دیدار و گفتگو و در نماز جماعت ظهر و عصر نیز که در کنار مرقد شریف امامزاده جلیل القدر برگزار شد، شرکت کردند.

کد خبر 1167350

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha