مسئولیت ها میدان آزمایش مردها است

آیت الله عبادی با تاکید بر اینکه مسئولیت ها میدان آزمایش مردها است، گفت: بهتر از هر کسی تنها خود شخص می داند در پایان مسئولیت خود به خودش چه نمره ای باید بدهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، آیت الله «سیدعلیرضا عبادی» امروز (30 فروردین) در دیدار با جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: همه افراد جامعه و مسئولین باید به موضوع اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی توجه داشته باشند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به حقیقت دین و ایمان و اسلام اشاره کرد و گفت: انقلاب ما همان اسلام ما است و اگر به آن عمل کنیم و پایبند باشیم قطعا نتیجه آن پیروزی و رستگاری خواهد بود.

 

وی بیان کرد: خداوند متعال به ما منت گذاشت و در زمان معاصر شرایط جهان به وسیله انقلاب اسلامی تغییر پیدا کرد و هر کسی در این راستا آزمایش شد که به چه اندازه به اصول انقلاب پایبند یا بی اعتنا بودند و متاسفانه برخی از افراد و نهادها به خاطر عدم انجام درست وظایف خود نمره خوبی در این آزمایش کسب نکرده اند.

 

آیت الله عبادی با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از جمله نهادهایی است که نمره عالی کسب کرده است، افزود: طبق گفته امام خمینی(ره) اگر سپاه نبود کشور هم وجود نمی داشت.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه مسئولیت ها میدان آزمایش مردها است، گفت: بهتر از هر کسی تنها خود شخص می تواند در پایان مسئولیت خود به خودش نمره دهد.

 

وی در پایان عنوان کرد: امروز شرایط کشور، منطقه و جهان تغییر کرده است و از این فرصت حداکثر بهره برداری برای احیای کلمه «حق» و ابطال «باطل» داشته باشید.

کد خبر 1167435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha