اختصاص بیش از ۱۶ میلیارد تومان به پنج طرح تعاونی در استان

سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان از تصویب بیش از ۱۶ میلیارد تومان تسهیلات برای ۵ طرح تعاونی در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «علی جهانی» با اشاره به شیوه نامه اصلاح شده اجرای برنامه حمایت از تولید و اشتغال موضوع دستورالعمل بند الف تبصره 18 قانون بودجه، اظهار داشت: در راستای حمایت از شرکتهای تعاونی استان با هدف ایجاد اشتغال پایدار و رونق تولید در استان در کمیته کارشناسی تبصره 18  برای 5 طرح تعاونی مبلغ 16 میلیارد و 900 میلیون تومان اعتبار تصویب شد .

 

سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان به میزان حجم سرمایه گذاری در این 5 طرح تعاونی اشاره کرد و افزود: حجم کل سرمایه گذاری در این شرکتهای تعاونی 23 میلیارد و 700 میلیون تومان است که پس از بهره برداری این طرحهای تعاونی زمینه ایجاد 25 فرصت شغلی جدید در استان فراهم خواهد شد .

 

جهانی با بیان اینکه این شرکتهای تعاونی در بخشهای کشاورزی و صنایع دستی فعالیت خواهند کرد ، خاطر نشان کرد: تسهیلات موضوع این دستورالعمل در استان به طرح های کارآفرینی، ایجادی، توسعه ای، تکمیلی و سرمایه در گردش و نیز احیای واحدهای تولیدی خرد و کوچک ،شرکت های دانش بنیان و واحدهای تولیدی پیشران قابل تخصیص است.

کد خبر 1167910

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha