توزیع ۱۵۰ بسته معیشتی طرح ضیافت الهی بین نیازمندان

۱۵۰ بسته معیشتی در قالب طرح ضیافت الهی از ابتدای ماه رمضان تاکنون،توسط مرکز افق امامزادگان ابراهیم و محمد(ع) بین نیازمندان توزیع شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، یکی از بخش‌های طرح ضیافت الهی ماه رمضان، افطاری ساده و توزیع بسته‌های معیشتی و غذای گرم بین زائران و نیازمندان است.

 

در همین راستا مرکز افق آستان مقدس امامزادگان ابراهیم و محمد(ع)، روزانه 350 وعده گرم غذای گرم را تهیه می‌کند، فیش غذا روزانه توزیع می‌شود و شب هنگام، افراد برای دریافت غذا به بقعه متبرکه مراجعه می‌کنند.


ایستگاه صلواتی نیز با محوریت افطاری ساده برای زائران هر شب در جوار این حرم مطهر برپا بوده و چای، شربت، نان و پنیر و سبزی و در شب میلاد امام حسن مجتبی(ع) نیز کیک و شیرنی بین زوار و مجاورین توزیع می‌کند.

 

«قرار دوازدهم» عنوان طرح دیگری از مرکز افق آستان مقدس امامزادگان ابراهیم و محمد(ع) است که شامل خرید و توزیع بسته‌های معیشتی و دیگر لوازم مورد نیاز اقشار کم درآمد و نیازمند خواهد بود.
بر این اساس و از ابتدای ماه رمضان تاکنون، 150 بسته معیشتی شامل مایحتاج عمومی و همچنین 50 جفت کفش تهیه و بین نیازمندان توزیع شده است.
 

کد خبر 1168222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha