برگزاری ۱۰۲ کلاس قرآن در دژبان ارتش در ماه مبارک رمضان

حجت الاسلام سلیمانی تبار با تاکید بر فرمان رهبر انقلاب و برپایی کلاسهای قرانی در مساجد از برگزاری ۱۰۲ کلاس قرآن در دژبان ارتش در ماه مبارک رمضان خبر داد.

حجت الاسلام سلیمانی تبار در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در مورد بیانات رهبر انقلاب و تاکید بر پایگاه قرآنی در مساجد گفت: برنامه های قرآنی ماه مبارک رمضان سه ماه قبل تنظیم و تدوین شده است و منتظر بودیم تا فرمان رهبر انقلاب در اول ماه مبارک رمضان اتخاذ کنیم. الحمدالله به فرمایش رهبر انقلاب عمل کردیم و در دژبان کل ارتش با توجه به پراکندگی نیروها و اینکه 102 کلاس قرآنی در دژبان در ماه مبارک دایر می شود، همیشه در روزهای سه شنبه دژبان و کل ارتش به تمام معنا وارد میدان می شود

 

وی افزود: اما در ماه مبارک رمضان و نزول قرآن سعی ما بر این است که بهتر ظاهر شویم، به همین منظور در یگان ها و پاسگاه ها با برگزاری 102 کلاس از ساعت 6 و 45 دقیقه با دعای عهد پادگان ها عطرآگین می شوند و از ساعت 7 بعد از ظهر کلاس قرآنی با نظم خاصی آغاز می شود.

 

رییس عقیدتی سیاسی دژبان کل ارتش با بیان اینکه دژبان پیشانی ارتش در نظم و انضباط است، گفت: کلاس های دژبان ارتش در فضای باز برگزار می شود و 98 درصد قشر این کلاس ها جوانان هستند و تا ساعت هشت این کلاس ادامه دارد و پایان کلاس با صلوات خاصه امام رضا (ع) و دعای فرج به اتمام می رسد.

 

وی در مورد برنامه های دیگر ارتش تصریح کرد: جزءخوانی در یک ساعت قبل از ظهر در تمام پادگان ها و مناطق سازمانی برگزار می شود. همچنین محافل انس با قرآن نیز پیش بینی شده است. همچنین روحانیون متعددی از قم به عنوان مبلغ در ماه مبارک رمضان در میان جوانان پاسخگوی شبهات قرآنی، سیاسی و مذهبی هستند به حمدالله استقبال زیادی شده است و می توانند از این رویکرد رسانه ها بازدید کنند.

کد خبر 1169276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha