تولید دانش بنیان راهکاری اساسی برای رفع مشکل بیکاری است

نظری، با بیان اینکه تولید دانش بنیان راهکاری اساسی برای رفع مشکل بیکاری است، گفت: رویکردهای دانش‌بنیان، علمی و کاربردی برای تولید مبتنی بر اشتغال‌آفرینی ضروری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «علی نظری»، امروز(5اردیبهشت)، در اولین نشست هیئت اندیشه‌ورز بسیج اساتید استان لرستان با موضوع شعار سال اظهارداشت: دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی در تحقق شعار سال نقش آفرین هستند.

 

سرپرست دانشگاه لرستان تولید دانش بنیان را راهکاری مهم برای رفع مشکل بیکاری دانست و افزود: دانشگاه‌ها در تقویت مباحث مرتبط با دانش‌بنیان و ارائه راهکارهای علمی، کاربردی و عملیاتی برای کاستن از نظام مسائل جامعه نقش بسزایی دارند.

 

وی به وظیفه نظام دانشگاهی برای کمک به تولید اشاره کرد و گفت: با برنامه ریزی بر اساس کارهای علمی و کارشناسی باید برای تحقق شعار سال به صورت روش‌مند حرکت کرد.

 

نظری عنوان کرد: برای تحقق شعار سال  در بخش‌های مختلف کشاورزی، دامداری، صنعت استان و علوم انسانی باید فعالیت‌ها بر اساس دانش‌بنیان، انجام شوند.

 

سرپرست دانشگاه لرستان تصریح کرد: باید با رویکردهای دانش‌بنیان، علمی و کاربردی، تولید مبتنی بر اشتغال‌آفرینی را در جامعه نهادینه سازیم و مشکل بیکاری را برطرف سازیم.

کد خبر 1169280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha