داوران نخستین جشنواره قرآنی مهاجر معرفی شدند

دبیرخانه اولین جشنواره قرآنی مهاجر منطقه آزاد اروند یادواره شهدای قرآنی منا، اعضای شورای داوران را معرفی کرد.

«حسین قانعیان» امروز (دوشنبه ۵ اردیبهشت) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند، با بیان اینکه نخستین جشنواره قرآنی مهاجر یادواره شهدای منا، در ۲ بخش خواهران و برادران برگزار می‌شود اظهار کرد: دبیرخانه جشنواره اعضای شورای داوران را مشخص کرده که در بخش برادران اساتید برجسته قرآن کریم از جمله مهدی دغاغله، سید عدنان موسوی، شهید داوودی و حسین ناصری این هیئت را تشکیل می دهند.

 

مدیر توسعه فرهنگی هنری سازمان منطقه آزاد اروند افزود: همچنین داوری بخش بانوان این جشنواره را نیز زهرا عساکره، سیده خلود موسوی، سالمی و علوی بر عهده دارند.

 

وی از برگزاری این رویداد فرهنگی مذهبی در روزهای ۷ و ۸ اردیبهشت ماه سال جاری خبر داد و اضافه کرد: مراسم اختتامیه روز این جشنواره ۹ اردیبهشت ماه برگزار می شود.

 

قانعیان تصریح کرد: این جشنواره به همت معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند، شهرداری و شورای شهر آبادان در ۲ رده سنی زیر ۱۷ سال و بالای ۱۷ سال و با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قرآنی منا و ترویج فرهنگ قرآنی برای نخستین بار در این منطقه به میزبانی شهرستان آبادان برگزار می‌شود.

 

کد خبر 1169446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha