آغاز پذیرش طلبه در حوزه علمیه امام رضا (ع)

پذیرش طلبه در حوزه علمیه امام رضا (ع) برای سال تحصیلی ۱۴۰۱- ۱۴۰۲ آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، پذیرش طلبه در حوزه علمیه امام رضا (ع) برای سال تحصیلی 1401- 1402 آغاز شده است.

 

حوزه علمیه امام رضا (ع) تحت اشراف آیت الله رشاد رییس شورای حوزه های علمیه استان تهران در پایه های هشتم، نهم و دهم به ارایه آموزش به طلاب می پردازند.

 

طلاب علاقه مند می توانند با شرط قبولی در آزمون ورودی، قبولی در مصاحبه و معدل بالا در پایه های هشتم، نهم و دهم در حوزه علمیه امام رضا (ع) به تحصیل علم بپردازند. این حوزه علمیه با رویکردی نوین در امر تعلیم و تربیت حوزوی همراه با محیطی با نشاط علمی و معنوی مبتنی بر نظام علمی، آموزشی و پرورش فعالیت می کند.

 

حوزه علمیه امام رضا (ع) در بخش آموزش به ارایه مهارت های پژوهشی، مهارت های تبلیغی، مکالمه عربی، دروس سامرایی، استفاده از طلاب به عنوان استادیار برای تدریس به ارایه خدمات به طلاب می پردازد. همچنین تربیت طلاب کارآمد در تراز انقلاب اسلامی، برگزاری الگوهای علمی، زیارتی، تفریحی و جهادی، آمادگی جسمانی، توانمند شدن نیروی جسمی، برگزاری مسابقات متنوع ورزشی و حضور شبانه روزی استاد مشاور در مدرسه از جمله خدمات در بخش تربیتی و فرهنگی حوزه علمیه امام رضا (ع) است.

 

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی برای مشاوره می توانند با شماره های 09192513405 و 33900910-021 همه روزه از ساعت 14 تا 17 تماس بگیرند.

 

گفتنی است، حوزه علمیه امام رضا (ع) در میدان بهارستان، خیابان شهید مصطفی خمینی، پایین تر از چهارراه سرچشمه، روبروی بیمارستان سپیر قرار دارد.

 

کد خبر 1169754

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha