امروز برائت از اسرائیل یکی از مهمترین عرصه های جهاد است

حجت الاسلام نکونام با بیان اینکه صهیونیست ها با انواع جنایات از جمله کودک کشی و تجاوز مردم فلسطین را به ستوه آورده اند، گفت: امروز برائت از اسرائیل یکی از مهمترین عرصه های جهاد است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام «محمدعلی نکونام» امروز (جمعه ۹ اردیبهشت) در خطبه های نماز جمعه شهرکرد که با حضور عموم مردم و مسئولین در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) شهرکرد برگزار شد، با اشاره به اینکه برخی ها همگام با دشمنان اعلام می کنند که قدس ارتباطی به ما ندارد، گفت: خداوند در قرآن کریم و در سوره اسرا مسجد الاقصی را سرزمینی پاک و مطهر خوانده و جایی برای خونریزی دشمنان خدا نیست.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه صهیونیست ها با انواع جنایات از جمله کودک کشی و تجاوز مردم فلسطین را به ستوه آورده اند، افزود: امروز برائت از اسرائیل یکی از مهمترین عرصه های جهاد است.

 

امام جمعه شهرکرد با اشاره به حضور پرشور مردم ایران اسلامی در راهپیمایی روز قدس و اعلام انزجار از رژیم غاصب صهیونیستی، اظهار کرد: این راهپیمایی در 90 کشور جهان برگزار شد که نشان از بیداری ملت دنیا علیه ظلم اسرائیل است.

 

خطیب جمعه شهرکرد گره زدن کارها به خداوند را رمز موفقیت در امور خواند و ادامه داد: متأسفانه در برخی ادارات شاهد ترک فعل مسئولین هستیم در حالی که امروز جامعه به کار جهادی نیازمند است.

 

حجت الاسلام نکونام با تاکید بر اینکه از دولت انقلابی انتظار است که اقدامات مؤثرتری در رفع مشکلات جامعه اتخاذ کند، تصریح کرد: دولت امروز از حمایت مردم بهره می برد و باید از این فرصت کم نظیر برای کاستن از موانع و مشکلات بهره ببرد.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری به 12 اردیبهشت ماه و سالروز شهادت آیت الله مطهری اشاره و خاطرنشان کرد: ایشان الگویی کامل برای معلمان و جامعه است که درس اخلاق و انسانیت می دادند.

 

کد خبر 1170876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha