برگزاری محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان بین المللی در انزلی

خبرگزاری شبستان:حجت الاسلام بازدار از برگزاری محفل انس با قرآن کریم در آستان مقدس آقا سید محمد نجفی در بندرانزلی با حضور قاریان برجسته و بین المللی و مراسم افطاری برای ۵۰۰ نفر خبر داد .

حجت الاسلام «مهدی بازدار » در گفت و گو  با خبرنگار خبرگزاری شبستان در انزلی اظهار داشت : برنامه محفل انس با قرآن کریم یکی از ویژه برنامه های  ماه مبارک رمضان اداره اوقاف و امور خیریه بندرانزلی است که عصر یکشنبه در آستان مقدس آقا سید محمد نجفی در بندرانزلی با حضور قاریان برجسته و بین المللی برگزار می شود.

 

مسئول فرهنگی اجتماعی اداره اوقاف و امور خیریه بندرانزلی تصریح کرد: این برنامه با همکاری شورای اسلامی شهر و شهرداری انزلی و مرکز فرهنگی و قرآنی آستان مقدس ، موسسه خانه قرآن و خانه قرآن ترنج برگزار می شود.

 

وی تاکید کرد: در این ویژه برنامه که به مناسبت بزرگداشت یادوخاطره واقفین وخیرین شهرستان بندرانزلی انجام می شود قاری برجسته و بین‌المللی حاج «سید جوادحسینی »اجرا خواهند داشت.

 

وی با بیان اینکه این محفل همراه با پذیرای افطاری برای 500 نفر خواهد بود خاطر نشان کرد: «حاج حسین رفیعی» ،« حاج مهدی نگهدار» ،« کربلایی طاها مرصادی » از دیگر قاریان محفل انس با قرآن کریم هستند.

 

شهرستان بندرانزلی دارای ۳۰۰ رقبه،  ۱۶ بقاع متبرکه و حدود ۷۱ مسجد شهری و روستایی است.

کد خبر 1171300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha