تدارک ۴۳ عنوان برنامه توسط قرارگاه منطقه ای جنوب شرق ارتش برای بزرگداشت سوم خرداد

مدیر حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در قرارگاه منطقه ای جنوب شرق ارتش از تدارک ۴۳ ویژه برنامه برای بزرگداشت سوم خرداد از جمله گلباران گلزار شهدا با استفاده از ظرفیت بالگردهای ارتش خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ سرهنگ مهدی شهسواری، یکشنبه(11 اردیبهشت) در نشست مشترک شورای هماهنگی دفاع مقدس استان و ستاد بزرگداشت سوم خرداد؛ گفت: قرارگاه منطقه ای جنوب شرق ارتش از 20 اسفندماه سال گذشته تا 29 فروردین ماه جاری بیش از 23 عنوان برنامه در حوزه دفاع مقدس اجرا کرد.

 

 

مدیر حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در قرارگاه منطقه ای جنوب شرق ارتش از تدارک 43 ویژه برنامه برای بزرگداشت سوم خرداد از جمله گلباران گلزار شهدا با استفاده از ظرفیت بالگردهای ارتش خبر داد.

 

 

وی با اشاره به اینکه ارتش کرمان در عملیات فتح خرمشهر سه شهید تقدیم کرده است؛ از تجلیل از خانواده های فاتحان خرمشهر هم خبر داد و گفت: در نظر داریم مراسم شروع به خدمت سربازی تعدادی از مشمولین، سوم خرداد از گلزار شهدای کرمان باشد.

 

 

سرهنگ شهسواری بازدید رایگان از موزه دفاع مقدس و سلاح ارتش از اول تا هفتم خرداد ماه جاری را یکی دیگر از برنامه های بزرگداشت سالروز فتح خرمشهر اعلام کرد.

 

 

وی ادامه داد: نادرترین سلاح ها در این موزه نگهداری می شود و در صدد گسترش فضای این موزه هستیم.

 

 

مدیر حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در قرارگاه منطقه ای جنوب شرق ارتش در پایان با اشاره به اینکه سال گذشته هشت عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس رونمایی شد؛ تصریح کرد: سال جاری نیز از کتاب «پرواز 404» روایت شفاهی خلبان این پرواز، «سیدکامل کاملی» جانباز ۵۰ درصد جنگ تحمیلی رونمایی شد.

 

کد خبر 1171524

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha