استفاده از مکان های تفریحی و ورزشی آموزش و پرورش استان برای معلمان کرمانی در هفته معلم رایگان است

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: در راستای تکریم فرهنگیان اردوگاه های دانش آموزی، مکان های ورزشی و تفریحی آموزش و پرورش استان در هفته معلم به صورت رایگان در اختیار فرهنگیان عزیز شاغل و بازنشسته قرار می گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ همزمان با 12 اردیبهشت، سالروز شهادت شهید مرتضی مطهری و روز معلم؛ این مناسبت در شهرهای مختلف استان گرامی داشته شد.

 

 

به همین مناسبت، محمد مهدی زاهدی نماینده مردم شهرستان های کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی به همراه مدیر کل آموزش و پرورش استان در بازدید سرزده از مدرسه دخترانه دوره اول شاهد ناحیه یک کرمان در کلاس های درس و در حضور دانش آموزان از جمعی از معلمان کرمانی تجلیل کردند.

 

 

 

رضا رضایی، مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: در راستای تکریم فرهنگیان اردوگاه های دانش آموزی، مکان های ورزشی و تفریحی آموزش و پرورش استان در هفته معلم به صورت رایگان در اختیار فرهنگیان عزیز  شاغل و بازنشسته قرار می گیرد.

 

 

در شهر راین نیز امام جمعه به اتفاق سرپرست اداره آموزش و پرورش با حضور در واحدهای آموزشی از معلمین تجلیل کردند.

 

 

مدیر، معاونین، عوامل اجرایی و جمعی از دانش آموزان مدرسه شهید حسین پور راین نیز در اولین روز از هفته معلم در گلزار شهدای راین حضور یافتند و به مقام والای معلمان شهید ادای احترام احترام کردند.

 

 

در یزدان شهر نیز مُدیر و معلمین دبستان دخترانه شهید سعید نکویی یزدان‌شهر با حضور حجت الاسلام حسن ایزدی امام جمعه، و دیگر مسئولین از جمله شهردار و رئیس و اعضای شورای اسلامی یزدان‌ شهر تجلیل شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1171955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha