تهیه۵۰ بسته مواد غذایی و شوینده به همت اعضای تیم آلومینیوم اراک

ظهیری از تهیه و توزیع ۵۰ بسته مواد غذایی و شوینده به مناسبت عید سعید فطر و به همت اعضای تیم آلومینیوم شهر اراک در بین نیازمندان خبر داد.

«مجتبی ظهیری» ضمن تبریک عید سعید فطر و آرزوی قبولی طاعات و عبادات مومنان و روزه داران به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: با همت اعضای تیم با غیرت آلومینیوم شهر اراک و بازیکنان آن، تعداد ۵۰ بسته مواد غذایی و مواد شوینده بصورت کامل تهیه و بسته بندی شد.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری امام رضا(ع) مسجد الاقصی اراک، افزود: عصر روز گذشته کاپیتان تیم آلومینیوم و بازیکنان با حضور در حسینیه مسجدالاقصی اقدام به تهیه بسته های معیشتی برای نیازمندان و محرومین کردند.

 

وی با اشاره به اینکه این بسته ها شامل ۱۰ کیلوگرم برنج، چای، روغن، رب گوجه فرهنگی، ماکارونی، رشته آشی و سوپی، دو عدد تن ماهی، پنیر، عدس، لپه و لوبیا، سویا، شکر و قند، تاید، ریکا، شامپو و ... بود، ادامه داد:  ارزش هر بسته ۵۶۰ هزارتومان و ارزش کلی ۲۸ میلیون تومان بود.

«میثم مجیدی» کاپیتان تیم آلومینیوم اراک نیز بعد از آماده سازی ۵۰ بسته کمک مومنانه در مسجدالاقصی، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: کمک به نیازمندان و محرومین از وظایف همگانی است و دین مبین اسلام به این مهم تاکید فراوان داشته است.

 

وی افزود: هر کس در هر جایگاه و هر مسئولیتی که دارد باید در راستای اجرای کار خیر و خداپسندانه و فرهنگ سازی در این زمینه تلاش کنند چرا که دین اسلام دین نوعدوستی و مهربانی است و ما نیز در این راستا وظیفه داریم.

 

 انتهای پیام/

 

کد خبر 1172094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha