نقادی و نقد پذیری باید در راستای مطالبه گری و اصلاح جامعه انجام شود

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی، بصیرت مسئولان و مردم را تنها راه جلوگیری از ایجاد تفرقه دانست و گفت: باید نقد منصفانه و نگاهی مسالمت آمیز همراه با وحدت به مسائل داشته باشیم چرا که همه ما متعلق به این نظام هستیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ حجت الاسلام والمسلمین «رضا نوری» صبح امروز یک‌شنبه در هفتادوسومین گردهمایی ائمه جمعه خراسان شمالی اظهارداشت: وحدت رویه در تمامی حوزه ها باید بین مسئولان و جناح ها وجود داشته باشد تا مردم صدای واحدی را بشنوند و این مهم باید سرلوحه کار تمامی مسئولان قرار گیرد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی تصریح کرد: اگرچه امکان اختلاف سلیقه در برخی از جوانب وجود دارد ولی نباید شخص و یا گروهی را تخریب کرد و در نهایت باید با وحدت و هم افزایی مشکلات را برطرف کرد.

 

امام جمعه بجنورد، بصیرت مسئولان و مردم را تنها راه جلوگیری از ایجاد تفرقه و دشمنی دشمنان با مسلمانان دانست و خاطرنشان کرد: باید نقد منصفانه و نگاهی مسالمت آمیز همراه با وحدت به مسائل داشته باشیم چرا که همه ما متعلق به این نظام هستیم.

 

وی بیان کرد: نقادی و نقد پذیری در راستای مطالبه گری و برای کمال و اصلاح جامعه انجام می شود و باید از نقد منصفانه در راستای حل مشکلات استفاده کرد.

 

امام جمعه بجنورد به ۱۷ اردیبهشت سالروز تاسیس سازمان بسیج سازندگی اشاره کرد و افزود: بسیج از مصادیق سرمایه‌ اجتماعی کشور محسوب می شود که از انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ریشه گرفته و در چهار دهه‌ اخیر نقش بسزایی در پیشبرد اهداف انقلاب داشته است.

 

وی ادامه داد: بسیج ظرفیت بزرگ و یک حرکت عظیم مردمی برای پیشرفت کشور است که خدمات ارزشمند آن در تمام کشور جاری است و باید از این ظرفیت در تمامی عرصه ها استفاده کرد.

 

 

کد خبر 1173173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha