دستگاه قضایی و پلیس فتا، توطئه دشمنان در فضای مجازی را خنثی کنند

حجت الاسلام سعادت فر گفت: دشمنان با حضور فعال در فضای مجازی در حال توطئه هستند که باید پلیس فتا و دستگاه قضایی، هوشیار باشند تا با بصیرت این توطئه‌ها را خنثی کنند.

حجت الاسلام رضا سعادت فر امام جمعه بافق در حاشیه دیدار با جمعی از جوانان بسیجی در گفت و گو با خبرنگار شبستان در یزد افزود: اهداف دشمن در نظام اسلامی بی انگیزه کردن جوانان، ناامید کردن آنان، ترویج اشرافی گری و بی بندوباری است و فضای مجازی و برخی رسانه‌ها نیز بر این موضوع دامن زده اند.

وی با بیان اینکه باید تحولات فضای مجازی به‌خوبی دیده و رصد شود، تاکید کرد: پلیس فتا و قوه قضاییه می‌بایست برای جلوگیری از تشویش اذهان عمومی با متخلفان فضای مجازی برخورد کند.

وی تصریح کرد: دشمنان، فرهنگ انتظار را کمرنگ کرده اند و اگر با بصیرت، آگاهی و ایمان وارد نشویم، سرمایه‌های اصیل انقلاب از دست می‌رود و جامعه را بی‌انگیزه می‌کند.

امام جمعه بافق، مهمترین رکن بصیرت را زمان شناسی، اعتقاد به وجود دشمن و شناخت اهداف آنها دانست و تاکید کرد : شناخت توطئه های دشمنان ، عمل به منویات مقام معظم رهبری ، حضور جدی در عرصه های مختلف اجتماعی، خدمات رسانی و بهره گیری از ظرفیت های داخلی، باید محور فعالیت مسئولان قرار گیرد.

امام جمعه بافق اجرای امر به معروف و نهی از منکر را از جمله رسالت های مهم دینی ، ملی و انقلابی مردم در همه زمان ها خصوصا در برهه کنونی برشمرد و بر تحقق آن توسط مردم و مسئولان به ویژه جوانان تاکید کرد.

سعادت فر همچنین به اهمیت نقش طلاب ،دانشجویان و اصحاب رسانه در عرصه های علمی و فرهنگی نیز اشاره و بیان کرد: این سه قشر موثر جامعه باید همواره با رصد توطئه های دشمنان و فعالیت های علمی و فرهنگی، وظایف خود را در قبال نظام انجام دهند.

امام جمعه در این نشست به سوالات و شبهات جوانان پاسخ داد و تلاش در حوزه امر به معروف و نهی از منکر را خواستار شد.

کد خبر 1173222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha