ترویج تفکر مهدویت، موجب رشد روحیه اميد و سرزندگی در جامعه است

امام جمعه شهرستان فیروزکوه گفت: ترویج تفکر مهدویت، موجب رشد روحیه اميد و سرزندگی در جامعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، آیین اختتامیه نخستین عهدواره سراسری «چله مهدویت» با حضور حجت الاسلام حیدری امام جمعه محترم ، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، شهردار فیروزکوه، اعضای شورای شهر، ریاست هلال احمر، مدیر آموزش و پرورش، و جمعی دیگر از مسئولان و اهالی فرهنگ و هنر، در مجتمع فرهنگی هنری آفرینش فیروزکوه برگزار شد.

 

حجت الاسلام حسن حیدری امام جمعه شهرستان فیروزکوه در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات برگزارکنندگان و دست اندکاران مراسم اختتامیه، گفت:هنر موجب مانایی و ماندگاری معارف و ارزش ها است، اعتقاد به ظهور منجی، اعتقاد همه ادیان الهی است.


وی افزود: اعتقاد به مهدویت بال سبز تشیع و مکتب عاشورا، بال سرخ شیعه است، ترویج تفکر مهدویت، موجب رشد روحیه اميد و سرزندگی در جامعه است.

 

حجت الاسلام حیدری ظهور حضرت حجت(عج) را وعده الهی دانست و تصریح کرد: وعده قطعی الهی بر این است که با ظهور مهدی موعود عج، جهان پر از عدل و داد خواهد شد، در زمان ظهور، فقر از جامعه ریشه کن و علم و دانش تکمیل خواهد شد.

 

امام جمعه فیروزکوه در پایان بیان داشت:‌ خوشا به حال کسانی که این دوران طلایی خلقت را درک خواهند کرد و امیدواریم ما نیز با اعمال مورد قبول درگاه الهی جزو این افراد باشیم.

 

کد خبر 1173912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha