نقش موثر گروه های جهادی در زمینه امیدآفرینی

سردار یوسفی گفت: فعالیت‌های گروه‌های جهادی مردم را روز به روز به نظام و انقلاب امیدوارتر کرده است و فعالیت جهادی با مشکلات مردم گره خورده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، سردار «علیرضا یوسفی» امروز (۲۰ اردیبهشت) در همایش شکوه هجرت و تجلیل از فعالین برتر جهادی زیرکوه اظهار داشت: مقام معظم رهبری بارها و بارها از کار جهادی و فعالیت جهادی تعریف کرده اند و اعتقاد خاصی به کار جهادی دارند.

 

جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه عرصه فعالیت های جهادی عرصه خدمت به مردم است، ادامه داد: گروه‌های جهادی برای خدمت به مردم در حال سبقت از یکدیگر هستند.

 

وی بیان کرد: فعالیت هایی که گروه‌های جهادی ما در راه خدمت به مردم انجام می‌دهند دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب را به شدت عصبانی می کنند.

 

سردار یوسفی با اشاره به اینکه جهاد امیدآفرینی در قالب این فعالیت‌های جهادی شکل می‌گیرد، افزود: فعالیت‌های گروه‌های جهادی مردم را روز به روز به نظام و انقلاب امیدوارتر کرده است.

 

جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی عنوان داشت: شاید همه مشکلات مردم با فعالیت جهادی قابل حل نباشد اما بخش عمده‌ای از مشکلات مردم قطعاً توسط گروه‌های جهادی می‌تواند حل می شود.

 

سردار یوسفی با تاکید بر اینکه یکی از فلسفه‌های فعالیت جهادی، خودسازی معنوی و روحی در راه خدمت به مردم است، گفت: فعالیت جهادی با مشکلات مردم گره خورده است.

 

وی بیان کرد: در حالی که دشمن با تبلیغات گسترده و شبکه‌های ماهواره‌ای تلاش دارد مردم را از نظام و انقلاب دور کند اما شما جهادگران با فعالیت خود مردم را به نظام امیدوارتر می‌کنید.

 

«مهدی هنری» مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی هم در این مراسم گفت: یکی از برنامه هایی که سازمان بسیج در سال جدید دنبال می کند تشکیل و تقویت قرارگاه های جهادی است.

 

وی با اشاره به آموزش تخصصی گروه های جهادی در حوزه های مختلف گفت: برنامه ریزی شده تا برخی از مهارت ها و موضوعات فنی با همکاری سازمان های مربوطه از جمله فنی و حرفه ای به جهادگران آموزش داده شود تا به صورت تخصصی تر در مناطق محروم به خدمت رسانی بپردازند.

 

وی با بیان اینکه طرح سراسری از آبخیز تا جالیز نهایی شده است، ادامه داد: در آینده نزدیک ساز و کار اجرایی آن در سطح کشور نهایی خواهد شد و حمایت بسیار خوبی از بخش کشاورزی انجام خواهد شد. 

 

هنری بیان کرد: تلاش داریم حوزه خدمت رسانی به مردم گسترده تر شود و از همه اقشار در بحث اردوهای جهادی استفاده شود تا فرهنگ خدمت رسانی به مردم نهادینه شود.

کد خبر 1173960

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha