مشارکت ۹.۴ میلیارد تومانی خیران زنجانی در برنامه های ماه مبارک رمضان

به گفته محمدی، خیران زنجانی در قالب طرح اطعام مهدوی وافطاری ساده در ماه مبارک رمضان امسال بیش از ۹ میلیارد و ۴۰۹ میلیون تومان در برنامه های اجرایی کمیته امداد شهرستان زنجان مشارکت کرده اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، رئیس کمیته امداد اداره زنجان در جمع خبرنگاران با ارائه گزارشی از برنامه های اجرایی کمیته امداد شهرستان زنجان در ماه مبارک رمضان امسال، گفت: خیران زنجانی در قالب طرح اطعام مهدوی وافطاری ساده در ماه مبارک رمضان امسال بیش از 9  میلیارد و 409میلیون تومان در برنامه های اجرایی کمیته امداد شهرستان زنجان  مشارکت کرده اند.

 

اکبرمحمدی افزود: اجرای طرح اطعام مهدوی به منظور فراهم کردن بسترهای لازم برای بهره مندی همگانی از برکات معنوی ماه مبارک رمضان به ویژه در حوزه رسیدگی به خانواده های عزیز تحت حمایت و سایر اقشار نیازمند در قالب تهیه و توزیع غذای گرم، بسته های معیشتی،‌افطاری ساده و نان مهربانی از برنامه های اجرایی کمیته امداد شهرستان در ماه مبارک ومعنوی رمضان امسال بوده است.

 

وی همچنین ادامه داد: اجرای پویش مردمی «زنجان مهربان» با هدف جذب و ثبت نام از خیران نیک اندیش زنجانی برای حمایت مادی و معنوی از فرزندان عزیز ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد در شهرستان زنجان از برنامه های اجرایی دیگر این نهاد در ماه مبارک رمضان بوده که 910 حامی خیر و نیک اندیش با پیوستن به این پویش معنوی حمایت مادی و معنوی 1299 نفر از فرزندان عزیز ایتام و محسنین تحت حمایت این نهاد را بر عهده گرفتند.

 

رئیس کمیته امداد اداره زنجان با اشاره به اینکه اجرای طرح اطعام مهدوی به منظور تهیه و توزیع غذای گرم، افطاری ساده، نان مهربانی و بسته های معیشتی با بهره گیری از ظرفیت های مردمی و مشارکت خیران وبا همکاری مناسب مراکز نیکوکاری در طول ماه مبارک رمضان انجام شده است، اضافه کرد: خیران زنجانی در قالب طرح اطعام مهدوی در ماه مبارک رمضان امسال بیش از 9 میلیارد و 409 میلیون تومان در برنامه های اجرایی کمیته امداد در سطح شهرستان زنجان مشارکت کرده اند.

 

محمدی ادامه داد: در اجرای طرح اطعام مهدوی وافطاری ساده وهمچنین پویش مردمی ثبت نام حامیان  فرزندان عزیز ایتام ومحسنین علاوه بر مراکز نیکوکاری، از ظرفیت صدا و سیما، بسیج وسپاه، مساجد، دانشگاه ها، گروه های جهادی و نهادهای خیریه نیز استفاده شده است.

کد خبر 1173964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha