٢٢ اردیبهشت روز میثاق امت با ولایت در کردستان است

حجت‌الاسلام سادات گفت: یوم الله ٢٢ اردیبهشت ٨٨ روز میثاق امت با ولایت و یادآور خاطره‌ای فراموش نشدنی در تاریخ کردستان، سرزمین مجاهدت‌های خاموش است.

حجت‌الاسلام محمد سادات رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان اظهار کرد: ٢٢ اردیبهشت ٨٨ سالروز سفر تاريخي مقام معظم رهبري، روز میثاق امت با ولایت و یادآور خاطره‌ای فراموش نشدنی در تاریخ استان کردستان، سرزمین مجاهدت های خاموش است.

 

 

وی افزود: این روز یکی از ماندگارترین روزهای تاریخ استان کردستان است که معطر به حضور ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظله العالی) و دیدار با مردم ولایی این استان شد.

 

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان اعلام کرد: این دیدار تاریخی علاوه بر برکات مادی و معنوی برای استان کردستان از جهات مختلف حائز اهمیت بود، از سویی نقشه‌های دشمنان معاند و گروهک‌های تکفیری در ناامن کردن منطقه و سعی در ایجاد شکاف میان مردم این استان با نظام جمهوری اسلامی و ولایت فقیه با استقبال بی‌نظیر آحاد مردم خنثی شد و از سویی دیگر فرصت‌های بی‌نظیر رشد و توسعه در بخ‌ش‌های مختلف صنعتی، علمی گردشگری و ... برای استان فراهم شد.

 

 

سادات اضافه کرد: امروز با گذشت بیش از یک دهه از آن رویداد مبارک و تاریخی همچنان مردم قدرشناس استان کردستان 22 اردیبهشت هر سال را به یمن حضور رهبر و مقتدای خود جشن گرفته و برکات این سفر را مرور می‌نمایند.

 

 

وی تصریح کرد: اشاره مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به تاریخ مجاهدت‌ها و جانفشانی مردم استان کردستان در دفاع از کیان ایران اسلامی نشان از پیوستگی عمیق مردم این منطقه با نظام جمهوری اسلامی بود و همچنین تاکید معظم‌له به قابلیت‌های فرهنگی و هنری این دیار دریچه‌های تازه‌ای برای انتقال این فرهنگ عمیق معرفتی به عنوان میراثی کهن و ناملموس به سرتاسر جهان گشود که امروزه تاثیرات بی‌نظیر آن در شکوفایی هر چه بیشتر فرهنگ و هنر استان نمایان است.

 

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان اضافه کرد: این شورا در سالروز این سفر تاریخی ضمن گرامیداشت آن روز مبارک، بار دیگر بر پیوند عمیق مردم این استان با نظام و انقلاب اسلامی تاکید کرده و مرور صحنه‌های بی‌نظیر استقبال مردم از ولی امر خود را به همگان توصیه می‌نماید.

 

 

سادات بیان کرد: آن روز مبارک جلوه‌ای از نمایش وحدت و همدلی اقوام و مذاهب و نمادی از پیوند امت و حاکمیت است که مرور آن می‌تواند خیال خام دشمنان در ایجاد توطئه و تفرقه در میان آحاد ملت را نقش بر آب کند.

کد خبر 1174693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha