آزادراه پل زال، مورموری، دهلران، چیلات اجرایی می شود

نماینده مردم حوزه انتخابیه دهلران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آزادراه پل زال، مورموری، دهلران، چیلات اجرایی می شود، گفت: راه ها یکی از محورهای توسعه برای استان و منطقه به شمار می رود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، بهزاد علیزاده در آئین کلنگ زنی بهسازی و چهارخطه کردن مسیر دهلران به مهران، اظهار کرد: موضوع راه از مطالبات جدی است که بطور ویژه در دستور کار دولت و مجلس قرار دارد، امروزه شاهد حوادث تلخی در جاده ها هستیم و باید تلاش کنیم این وضعیت بهبود پیدا کند.

 

وی بیان کرد: خوشبختانه در انتهای سال ۱۴۰۰، قطعه ۳۰ کیلومتری دهلران به اندیمشک شروع شده و قطعه دوم و چهارم این مسیر به مرحله جدیدی رسیده و این محور به قرارگاه خاتم الانبیاء واگذار می شود.

 

علیزاده با بیان اینکه  توسعه راه ها زمینه ساز توسعه منطقه و سرمایه گذاری است، یادآور شد: تصریح کرد: امروز هم این محور که یکی از محورهای خطرساز منطقه است عملیاتی می شود که جای تقدیر دارد.

 

وی با بیان اینکه موضوع راه های حوزه انتخابیه از ابتدا مورد توجه بوده است که متاسفانه هر روز شاهد حوادث و تصادفات مختلفی در سطح این شهرستان بودیم، گفت: مسیر پل زال به چیلات یکی از راه ها و مسیرهای مواصلاتی در استان که موجب تحول در حوزه راه های استان می شود

 

نماینده مردم حوزه انتخابیه دهلران در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: مسیر چم سرخ به حاضر میل از مطالبات به حق مردم این منطقه است و امیدواریم به زودی اجرای این پروژه به مناقصه گذاشته شود.

 

وی بیان کرد: یک اتفاق بزرگ برای استان و کشور در حوزه راه، اجرای آزادراه زال، مورموری، دهلران و چیلات به طول ۱۲۶ کیلومتر است که با سهم دولت و بانکها به مرحله اجرا در خواهد آمد.

 

علیزاده گفت: آزاد راه چیلات یک پروژه فراملی است که ما را به کشور عراق و دریای مدیترانه وصل می کند. مبلغ حدود ۸ هزار میلیارد تومان برای این پروژه برآورده شده که امیداوریم شاهد شروع بکار این پروژه باشیم.

 


وی خاطرنشان کرد:  پروژه آزادراه چیلات یک پروژه فراملی است که ما را به دریای مدیترانه وصل می کند که امید است با عنایت ویژه استاندار شاهد آغاز به کار این پروژه در استان باشیم.

کد خبر 1174720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha