دولت در شرایط سخت خشک سالی در کنار جامعه عشایری است

استاندار ایلام گفت: دولت در راستای تحقق وعده هایش در شرایط سخت خشکسالی نیز در کنار جامعه عشایری است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، « حسن بهرام نیا» در جمع تعدادی از عشایر مرزدار موسیان اظهار داشت: خدا را شاکریم که در جمع عشایر عزیز که در طول انقلاب صداقت و سخت کوشی آنها زبانزد است، حضور داریم.

 

وی به نقش عشایر در تولید محصولات دامی و لبنی مورد نیاز کشور اشاره کرد و افزود: دولت مصم به رفع مشکلات عشایر بوده و در این زمینه در کنار عشایر پیگیر مسایل و موضوعات این قشر مولد است.

 

استاندار ایلام با اشاره به تخصیص ۴۰ تن جو برای دام های عشایر بخش موسیان گفت: امسال خشکسالی در کشور و در ایلام و دهلران مشهود بود ولی عشایر با سعه صدر و کار مضاعف تلاش کردند ، مطالبات شما در مرکز از نظر تامین علوفه دام و احشام و خرید دام مازاد به جد پیگیری کردیم.

 

بهرام نیا با اشاره به اینکه بخشی از علوفه مورد نیاز دام عشایر استان تامین و خرید دام مازاد نیز شروع شده است، یادآور شد: دولت به وعده هایش عمل و در کنار مردم است و بویژه در شرایط سخت خشکسالی برای رفع نیاز عشایر به جد وارد عمل شد.

 

وی با اشاره به اینکه گذر از این مرحله با اقدامات و پیگیری ها میسر است، افزود: اعتبارات برای تامین آب و زیرساخت های عشایر اختصاص داده ایم و امیدواریم این مجموعه اقدامات گامی در جهت تحقق وعده های دولت در خصوص عشایر باشد.

 

 

 

کد خبر 1174826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha