خدمت به مردم بزرگترین عبادات و فلسفه وجود نظام اسلامی است

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه خدمت به مردم بزرگترین عبادات و فلسفه وجود نظام اسلامی است، گفت: از دولت و مجموعه استان می خواهیم که شهرستان دهلران را که در طول هشت سال دفاع مقدس نقش مهمی داشته است به صورت ویژه دیده شود.

به  گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، جلسه شورای اداری شهرستان مرزی دهلران، عصر امروز(23 اردیبهشت)  با حضور استاندار  ایلام در سالن جلسات فرمانداری  این شهرستان برگزار شد.

 

امام جمعه دهلران، در این نشست با بیان اینکه نظام ما نظام الهی است، اظهار کرد: در راس این نظام امام زمان(عج) است و هر خدمتی که انجام شود در دفتر امام زمان(عج) ثبت می شود.

 

حجت الاسلام« سید محسن موسوی» با اشاره به اینکه در آموزه های دینی و توصیه های مقام معظم رهبری توصیه شده است که قدر موقعیت و زمانی که در آن قرار گرفته ایم را بدانیم، افزود: مجموعه مدیران شهرستان و استان که به خلق خدا خدمت می کنید بسیار ارزشمند است که بزرگرتین عبادت ها خدمت به مردم است.

 

وی با بیان اینکه خدمت به مردم یکی از بزرگترین عبادت ها است، ابراز کرد: از دولت و مجموعه استان می خواهیم که شهرستان دهلران را که در طول هشت سال دفاع مقدس نقش مهمی داشته است به صورت ویژه دیده شود.

 

امام جمعه ایلام یادآور شد: یکی از برکات سفر استاندار محترم به شهرستان دهلران، ایجاد نمایندگی اوقاف و امور خیریه در این شهرستان بوده است و لازم است که در حوزه بهداشت و درمان نگاه ویژه ای به این شهرستان شود، مدیران کل استان به شهرستان دهلران در فواصل زمانی در طول سال از شهرستان دهلران، سرکشی داشته و پیگیر مسائل این شهرستان باشند.

 

حجت الاسلام موسوی با اشاره اینکه شهرستان دهلران یکی از شهرستان های گرم کشور در طول سال است، ابراز کرد: لازم است که در زمینه کاهش میزان خاموشی ها در فصل تابستان نگاه ویژه ای به شهرستان شود و در حوزه اربعین حسینی نیز حمایت ها و اقدامات مناسبی صورت گیرد.

 

وی با تاکید بر توجه ویژه به بحث فرهنگ ایثار و شهادت و یادمان ها و المان های شهدا در شهرستان مرزی دهلران، گفت: سفر استاندار ایلام به شهرستان مرزی دهلران می تواند نقطه عطفی در راستای توسعه استان در بخش های مختلف از جمله حوزه نفت و گاز و کشاورزی و ایجاد اشتغال باشد.

کد خبر 1174927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha