کمک بخش خصوصی به دولت در اجرای طرح مردمی سازی یارانه‌ها

احتشام گفت: بخش خصوصی در اجرای طرح مردمی سازی یارانه ها خود را در کنار دولت می بیند و تلاش خواهد کرد تا با تولیدات بیشتر و صادرات به دولت در کاهش نرخ ارز کمک کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «محسن احتشام» عصر امروز (24 اردیبهشت) در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی با اشاره به اینکه طرح مردمی سازی یارانه ها چنانچه به درستی اجرایی شود، به نفع اقتصاد کشور و مردم است، اظهار داشت: نحوه اجرای این طرح بسیار مهم است تا شاهد تبعات منفی در اثر اجرای طرح بر اقتصاد و زندگی مردم نباشیم.

 

وی با بیان اینکه باید تورم مهار شود تا بهانه ای برای افزایش قیمت دست کسی نیاید، گفت: چنانچه این طرح به درستی اجرایی شود نتایج معیشتی خوبی را برای مردم به همراه خواهد داشت.

 

رئیس اتاق بازرگانی بیرجند اظهارداشت: بخش خصوصی در اجرای طرح مردمی سازی یارانه ها خود را در کنار دولت می بیند و تلاش خواهد کرد تا با تولیدات بیشتر و صادرات به دولت در کاهش نرخ ارز کمک کند.

 

احتشام با اشاره به اینکه فروشگاه های زنجیره ای در خراسان جنوبی باید به دنبال کمک به اقتصاد استان باشند، گفت: این فروشگاه ها هم اکنون متاسفانه حمایتی از محصولات تولیدی استان ندارند و در سبدهای آنها از محصولات استراتژیک خراسان جنوبی دیده نمی شود.

 

وی با بیان اینکه فروشگاه های زنجیره ای باید در خدمت محصولات استان و معرفی آنها باشند، یادآور شد: محصولات واحدهای صنعتی استان باید از طریق این فروشگاهها در استان و کشور معرفی شود.

 

 

کد خبر 1175296

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha