خانواده ها در روند جراحی اقتصادی همگام دولت باشند

ایروانی گفت: هر خانواده ایرانی یک پایگاه تبیین گری در روند اجرای طرح جراحی اقتصادی دولت و پرداخت یارانه مستقیم باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «ابوالفضل ایروانی» امروز (۲۵ اردیبهشت) در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان که در راستای شعار سال برگزار شد، با بیان اینکه فرهنگ عمومی یعنی شیوه های رفتاری یک جامعه، اظهار کرد: دستور کار جلسه مربوط به تحقق شعار سال است تا جامعه را به سمت فرهنگ عمومی اولویت دار و مورد تأکید سوق بدهیم.

 

فرماندار نهبندان با اشاره به شعار سال «تولید، اشتغال آفرینی و دانش بنیان»، گفت: برای تبلیغ، تبیین و روان جامعه کار نکردیم که باید جزو مصوبات جلسه قرار بگیرد، شورای فرهنگ عمومی می تواند رصد، پایش و ارزیابی شعار سال را در دستور کار داشته باشد.

 

ایروانی از تمامی دستگاه های اداری خواست تا هر کدام در تحقق شعار سال سهمی داشته باشند و افزود: شاخص هایی که هر دستگاه را می توان بر اساس آن ارزیابی کرد باید شناسایی شود، همچنین باید برای این شاخص ها و ارزیابی ها زمان مشخص تعیین کنیم.

 

وی با بیان اینکه اشتغال پایدار برای درآمدپایدار باید ترسیم شود، گفت: بانک اطلاعاتی از افراد متقاضی کار همراه با استعدادها و علاقه مندی افراد داشته باشیم، این بانک اطلاعاتی باید توسعه یابد تا برای رفع موانع اقدام کنیم.

 

سرپرست فرمانداری نهبندان گفت: برای رفع موانع تولید در حوزه شهرک صنعتی نهبندان و فنی و حرفه ای ورود کردیم چراکه الگوی رفتاری و اقدام لازم داریم.

 

ایروانی تصریح کرد: پیروی از منویات مقام معظم رهبری در تحقق شعار سال در گرو اقدام عملی است، لذا دستور انقلابی باید با شناخت و آینده نگری باشد.

 

وی با بیان اینکه کارگاه های رفع موانع تولید به صورت مستمر برگزار خواهد شد، گفت: این کارگاه ها مکان خاصی ندارد و در همه مکان ها و مجالس برگزار خواهد شد، چراکه امروز دولت در حال انجام یک جراحی اقتصادی است.

 

سرپرست فرمانداری نهبندان افزود: هر خانواده یک پایگاه تبیین گری برای اجرای طرح جراحی اقتصادی و پرداخت یارانه مستقیم به جای ارز ترجیحی است که تک تک افراد جامعه باید به آن اهتمام ویژه داشته باشند.

 

ایروانی از برگزاری میز خدمت با حضور سه دستگاه تاثیرگذار در روند جراحی اقتصادی در محل فرمانداری نهبندان خبر داد و گفت: بسیاری از شوراهای اسلامی در چهارچوب قانون می توانند برای برخی مشکلات خودشان اقدام کنند.

 

 

کد خبر 1175512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha