درخشش کانون فرهنگی و هنری انصار الزینب(س) گیلان در رویداد ملی فهما

کانون فرهنگی و هنری انصار الزینب(س)بندرکیاشهر به عنوان یکی از کانون های برتر کشور در آیین پایانی سومین رویداد فهما در مشهد شناخته شد.

«مژگان پیرخندان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت با ابراز خرسندی از درخشش کانون فرهنگی و هنری انصار الزینب(س) به عنوان کانون برتر کشور در آیین پایانی سومین رویداد فهما در مشهد مقدس اظهار کرد: خدا را شاکرم که با برنامه های موفق و هدفمند نام استان گیلان و نام مسجد صاحب الزمان(عج) در صفحه نمایش این مراسم با حضور مسئولین کشوری و مسئولین استانی خراسان رضوی درخشید.

 

مسئول کانون انصارالزینب(س) مسجد صاحب الزمان(عج) روستای لب دریا بندرکیاشهر افزود: این برتری را با همکاری مسئولین مسجد (هیئت امنا و پایگاه مقاومت)و همیاری و همکاری اعضای کانون (بچه های مسجد، خواهران همیشه همراه) و پشتیبانی دهیاری و شورای اسلامی روستا لب دریا به دست آورده ایم.

 

وی تصریح کرد: کانون انصارالزینب(س) با برنامه ای منسجم و ارائه مستندات خوب توانست سه سال پیاپی رتبه های نخست کشور را از آن خود کند.

 

 

پیرخندان گفت:  این کانون با شرکت در گردهمایی مدیران برتر کشوری توانست تبادل تجارب خوبی را به دست آورد و امید است با همکاری کانون های دیگر استان و در اختیار قرار دادن تجارب خود بتوانیم در فهمای ۱۴۰۱ نمایندگان بیشتری از استان گیلان در اختتامیه داشته باشیم.

 

وی اضافه کرد: تقدیر از مدیر کانون انصارالزینب(س) در آیین پایانی رویداد ملی فهما روز جمعه( 23 اردیبهشت) با حضور «محمدمهدی اسماعیلی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، «علیرضا معاف» معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، «یعقوب علی نظری» استاندار خراسان رضوی، حجت‌الاسلام و المسلمین «حبیب‌رضا ارزانی» رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور و «محمودرضا برازش» مدیرعامل بنیاد بین المللی امام رضا(ع) در محل مجتمع فرهنگی «آفتاب ولایت» مشهد مقدس برگزار شد.

 

وی با اشاره به اینکه کانون انصارالزینب(س) در رواق کتاب طرح جامعی را ارائه داده است گفت: در سال ۱۳۹۹ این کانون با طرح «هر کوچه یک کتاب» برتر رواق کتاب و در سال ۱۴۰۰ با طرح «ننه گیل مار و قصه هایش» در رواق کتاب رتبه شایسته تقدیر را به دست آورد.

 

گفتنی است، کانون‌های مساجد گیلان با داشتن سه درصد کانون‌های کل کشور، توانستند ۳۵ مقام کشور را به خود اختصاص دهند که قریب ۸.۵ درصد کانون‌های کشوری را شامل می‌شودشهرستان رودبار با ۱۰کانون، آستانه اشرفیه، رشت و صومعه‌سرا هر کدام با چهار کانون، بندرانزلی و لنگرود هر یک با سه کانون و ماسال، رضوانشهر، فومن و شفت هر یک با یک کانون نمایندگان گیلان در سطح کانون‌های برتر کشوری هستند

سه کانون فرهنگی هنری برتر مساجد گیلان برای حضور در آیین اختتامیه سومین رویداد میل فهما به مشهد مقدس اعزام شدند که کانون بلال تازه آباد چاف با مسئولیت «انسیه مهری‌پور» کانون برتر در رواق قلم و کانون پویندگان علم مسجدجامع شیرکوه رودبار با مدیریت «ارسلان اسماعیلی» به عنوان رابط برتر فهمای ۱۴۰۰، و کانون انصار الزینب(س) آستانه اشرفیه با مدیریت «مژگان پیرخندان» به‌عنوان کانون برتر رواق کتاب فهمای ۱۳۹۹ از جمله این کانون‌ها هستند.

 

کد خبر 1175672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha