کالاهای اساسی به مقدار کافی دراستان سمنان وجود دارد

هاشمی بابیان اینکه کالاهای اساسی به‌وفور در بازار استان وجود دارد، گفت: نظارت با محوریت اقدامات ایجابی در بازار ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، سید «محمدرضا هاشمی» در چهاردهمین جلسه ستاد تنظیم بازار استان سمنان ضمن بیان اینکه در حال حاضر به‌وفور و مقدار کافی کالاهای اساسی در بازار استان موجود است، ابراز داشت: خوشبختانه با اقدامات مؤثر ستاد تنظیم بازار استان سمنان کمبودی به این لحاظ مشاهده نشده است.

 

استاندار سمنان ازادامه نظارت‌ها با محوریت اقدامات ایجابی در استان سمنان خبردادو افزود: در تأمین کالاهای اساسی و نظارت‌ها اقدامات بسیار خوبی صورت گرفت که با نظارت‌های ویژه توسط بازرسان این موارد پیگیری و برای رفع آن اقدام فوری می‌شود.

 

وی بابیان اینکه هم‌اکنون شاهد ثبات و آرامش در بازار هستیم و التهابات رفع شدند، اضافه کرد: ستاد تنظیم بازار در تمامی شهرستان‌ها به‌صورت متناظر استانی در حال برگزاری است و موارد لازم رصد و بررسی می‌شود.

 

هاشمی بااشاره به اینکه تأمین دام سبک در استان با پیگیری و بررسی موارد کشتار انجام‌گرفته و گوشت قرمز به میزان کافی در بازار موجود است اظهار کرد: در گوشت قرمز با ورود به‌موقع با کمبودی مواجه نشدیم.

 

استاندار سمنان بابیان اینکه در خریدوفروش و عرضه و تقاضا مرغ منجمد و گرم نیز مشکلی در استان به چشم نمی‌خورد، اضافه کرد: در سطح استان شاهدیم که گوشت مرغ از قیمت مصوب پایین‌تر به فروش می‌رسد.

کد خبر 1176737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha