امروز به بهانه مشکلات اقتصادی نباید در جنگ جمعیتی مغلوب دشمن شویم

حجت الاسلام رضا احمدی نیک گفت: کشور ما در آستانه انفجار سالمندی در دهه‌های آینده است امروز به بهانه مشکلات اقتصادی نباید در جنگ جمعیتی مغلوب دشمن شویم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ظهر امروز ۳۰ اردیبهشت ماه حجت الاسلام «رضا احمدی نیک» در خطبه های نماز جمعه قلعه گنج، ضمن سفارش به تقوای الهی، گفت: یکی از کانون های مهم اجتماع، خانواده است و نخستین کانون اجتماعی خانواده، زن و شوهر هستند در واقعه کانون زن و شوهر است که بعدها کانون اجتماعی را می سازد و فرزند ابتدا در نهاد خانواده شکل می گیرد و سپس به اقیانوس جامعه می پیوندد.

 
امام جمعه قلعه گنج افزود: یکی از جنگ هایی که دشمن مدتها است علیه ما به راه انداخته، جنگ شناختی و ادراکی و یا همان جنگ روایت ها است.
 
وی تصریح کرد: امروز یکی از وظایف مهم ما شناخت نقشه ها و اهداف دشمن در جنگ روایت ها است پس باید کانون اصلی جنگ شناختی دشمن را تشخیص دهیم تا بتوانیم با جهاد تبیین این جنگ را خنثی کنیم.
 
حجت الاسلام احمدی نیک با بیان این مطلب که در حال حاضر تمرکز دشمن بر روی کارکرد نظام است، تاکید کرد: دشمن درصدد است این نگاره ذهنی را در افکار عمومی جا بیندازد که نظام اسلامی در مقابله با مشکلات اساسی و مخصوصا مشکلات اقتصادی ناکارآمد است در حالی که همه می دانیم نسخه اصلی انقلاب بیانات امامین انقلاب و قانون اساسی است.
 
خطیب جمعه قلعه گنج اظهار کرد: واضح است که مشکلات کنونی محصول عدم توجه به نسخه اصیل انقلاب و گفتمان ولایت است.
 
وی خاطرنشان کرد: نقطه محوری در جنگ شناختی با اولویت جنگ اقتصادی یک نکته جعلی و دروغین است و آن این که تنها راه حل مشکلات اقتصادی برقراری روابط سیاسی با آمریکا و اروپا است.
 
حجت الاسلام احمدی نیک ادامه داد: در این نبرد شناختی همه رسانه های استکباری و عوامل داخلی آنها و افراد واداده یا جاهل، به این گزاره غلط دامن می زنند و دوباره درصدد هستند تا راه چاره ای در بن بست رابطه با آمریکا معرفی کنند، این همان انگاره غلطی است که ۸ سال مملکت را معطل آن کردند.
 
امام جمعه قلعه گنج با اشاره به این که امروز روز ملی جمعیت است، بیان کرد: جمعیت موهبتی الهی و عظیم است اما سال ها است که مغفول مانده یکی از مسائل بسیار مهم و حیاتی برای امروز و آینده  کشور مسئله جمعیت است.
 
وی اضافه کرد: یکی از جنگ هایی که دشمن سال ها با طراحی به راه انداخته، جنگ جمعیتی است، متاسفانه نرخ باروری در ایران در دهه گذشته کاهش اعجاب انگیزی داشته است.
 
حجت الاسلام احمدی نیک تاکید کرد: کشور ما در آستانه انفجار سالمندی در دهه‌های آینده است امروز به بهانه مشکلات اقتصادی نباید در جنگ جمعیتی مغلوب دشمن شویم.
 
خطیب جمعه قلعه گنج با اشاره به سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، ابراز کرد: حماسه فتح خرمشهر آنقدر عظیم است که تا ابد در حافظه تاریخی ملت ایران می ماند و درس آموزی می کند.
 
وی یادآور شد: در طرح بیمه سلامت بیش از ۵ میلیون نفر جمعیت به صورت رایگان بیمه شدند که از دولت، مسئولان بیمه سلامت کهنوج و گروه جهادی وابسته به دفتر حضرت آیت الله سیستانی(حفظه) و مدیر حوزه علمیه برادران به دلیل خدمت رسانی به مردم تشکر می کنم.
کد خبر 1176981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha