برگزیدگان جشنواره کتابخوانی رضوی شاهرود تقدیر شدند

در مراسمی با حضور مسئولان برگزیدگان جشنواره کتابخوانی رضوی شاهرود در بخش‌های مختلف تقدیر شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، «محمد طاهریان» درجمع خبرنگاران  درحاشیه مراسم رونمایی از دو عنوان کتاب در شهرشاهرودگفت: طی مراسمی ۹۰ برگزیده بخش‌های مختلف جشنواره کتابخوانی رضوی شهرستان شاهرود تجلیل شدند.

 

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان سمنان از حضور بیش از شش هزار نفراز شهرستان شاهرود، در جشنواره کتابخوانی رضوی خبردادوافزود: پویش کتابخوانی، تولید آثار هنری با موضوع کتاب، مسابقات چهار گزینه‌ای، مسابقات داستانک و… از جمله بخش‌های این جشنواره بود.

 

وی با بیان اینکه شاهرود همچنین در بین برگزیدگان کشوری جشنواره نیز یک نماینده دارد، ابراز کرد: در سراسر استان بیش از ۳۲ هزار نفر در این رویداد مهم در حوزه کتابخوانی شرکت کردند و امیدواریم که در دوره بعدی نیز شاهد حضور بیشتر جوانان به همراه خانواده‌هایشان باشیم.

 

طاهریان در ادامه گره گشایی مشکلات حوزه‌های مختلف کتاب و کتاب خوانی خواستار شد وافزود: مسئولان دستگاه‌های مختلف فرهنگی و اجرایی و خدماتی در کنار خیران در این حوزه نقش ویژه‌ای خواهند داشت.

 

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان سمنان با تأکید براینکه نیازمند ترویج بیشتر فرهنگ کتابخوانی در بین نسل جوان هستیم، گفت: واریز به موقع نیم درصد درآمد شهرداری‌ها به حساب انجمن کتابخانه‌های عمومی هر شهر می‌تواند امکان ارائه بهتر را به کتابخانه های عمومی استان بدهد.

کد خبر 1178424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha