زوجین نابارور گلستان تحت پوشش بیمه سلامت قرار می گیرند   

حسینی گفت: تمامی زوجین نابارور تا پایان سن ۴۹ سالگی از خدمات درمان ناباروری در همه بخش ها با پوشش ۹۰ درصدی سازمان بیمه سلامت ایران برخوردار می شوند. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «سیدمحمد حسینی» امروز (سه شنبه ٣ خرداد) در جمع خبرنگاران گفت: در راستای  سیاست های کلی نظام افزایش جمیت و حمایت از خانواده هایی که مشتاق فرزند آوری هستند، بر اساس مصوبات شورای عالی بیمه زنان باردار از زمان شروع بارداری تا پایان دوران شیردهی به مدت 2 سال و فرزندان آنها تا 5 سالگی به صورت رایگان تحت پوشش بیمه سلامت قرار می گیرند.

 
مدیرکل بیمه سلامت گلستان با بیان اینکه این افراد می توانند از خدمات مراکز دولتی با تعرفه های بیمه سلامت بهره مند شوند، افزود: بعد از اتمام دوران بارداری مادر و 5 سالگی کودک آزمون ارزیابی وسع انجام می شود.

 
وی ادامه داد: تمامی زوجین نابارور نیز تا پایان سن 49 سالگی از خدمات درمان ناباروری در همه بخش ها اعم از ویزیت، دارو، تجهیزات، آزمایشات، تصویر برداری و خدمات تخصصی تا 3 دوره با پوشش 90 درصدی سازمان بیمه سلامت ایران برخوردار می شوند. 

 
حسینی تاکید کرد: بیمه شدگان صندوق های روستایی و بیمه سلامت همگانی که به صورت رایگان تحت پوشش قرار دارند، نیازی به استفاده از سیستم نظام ارجاع برای بهره مندی از خدمات ناباروری ندارند.

 

کد خبر 1178670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha