نماز عبادی - سیاسی جمعه در سراسر استان اردبیل اقامه خواهد شد

رئیس شورای هماهنگی سیاستگذاری ائمه جمعه استان اردبیل گفت: نماز عبادی - سیاسی جمعه فردا ۶ خرداد ماه در تمامی مصلی ها استان اردبیل اقامه خواهد شد.

حجت الاسلام «ناصر نصیری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: نماز عبادی - سیاسی جمعه فردا 6 خرداد ماه در تمامی مصلی ها استان اردبیل با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی اقامه خواهد شد.

 

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اردبیل تصریح کرد: نماز جمعه اردبیل نیز با حضور آیت الله «سید حسن عاملی» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در مصلی اردبیل برپا خواهد شد.

 

این مقام مسئول اظهار داشت: البته از سالمندان و کودکان درخواست می شود به دلیل شرایط بیماری کرونا از حضور در مصلی ها خودداری کنند و حاضران نیز حتما از ماسک استفاده کنند.

 

حجت الاسلام نصیری ادامه داد: از عموم حاضران نیز درخواست می شود تا با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی زمینه کاهش شیوع این بیماری را در سطح جامعه فراهم کنند.

 

وی افزود: استفاده از سجاده و مهر شخصی نیز در مصلی ها الزامی است تا زمینه جلوگیری از شیوع بیماری کرونا در این مراکز معنوی فراهم شود.

کد خبر 1179323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha