تکنسین فداکار اورژانس اندیمشک آسمانی شد

سعید جهان‌فری تکنسین اورژانس اندیمشک که بر اثر سانحه سقوط از ارتفاع حین انجام ماموریت در بیمارستان بستری بود، امروز دار فانی را وداع گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «سعید جهان‌فری» تکنسین زحمتکش فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اهواز در شهرستان اندیمشک بامداد (شنبه ۳۱ اردیبهشت) حین عزیمت جهت انتقال مصدوم، به‌علت سقوط در دره، دچار ضربه شدید در ناحیه سر شد.

 

وی که در طول خدمت در اورژانس، جان خیلی از بیماران را نجات داده بود، صبح امروز (پنجشنبه ۵ خرداد) دار فانی را وداع گفت.

 

«محمدحسین سرمست» در پی درگذشت تکنسین اورژانس اندیمشک پیام تسلیتی را صادر کرد و گفت: حادثه تلخ و اندوه‌بار درگذشت زنده‌یاد «سعید جهان‌فری» که در حین انجام وظیفه و خدمت به هموطن دچار مجروحیت و پس از چند روز به دیدار معبود شتافت، موجب تأثر شدید و اندوه فراوان شد.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز تصریح کرد: بی‌شک پاداش حقیقی تلاش و فداکاری‌های این مرحوم تنها نزد پروردگار است و ما با اظهار تأثر و تأسف عمیق از وقوع این حادثه، درگذشت وی را به خانواده داغدار و گرامی، خانواده بزرگ نظام سلامت و تلاشگران خدوم اورژانس تسلیت عرض کرده و از خداوند متعال برای این مرحوم، رحمت و غفران الهی و برای بازماندگان وی، صبر و آرامش مسئلت می‌کنیم.

 

کد خبر 1179348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha