فرهنگی شیروانی منتخب جشنواره فاخر راهبران آموزشی و تربیتی خراسان شمالی شد

مدیر آموزش و پرورش شیروان گفت: "جلیل شیری" فرهنگی شیروانی منتخب جشنواره فاخر راهبران آموزشی و تربیتی استان خراسان شمالی شد.

«فرامرز شجاعی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار کرد: همکار شیروانی جلیل شیری با اقدامات خلاقانه راهبران آموزشی و تربیتی در جشنواره طرح فاخر به عنوان منتخب استان خراسان شمالی معرفی شد.

 

 

مدیر آموزش و پرورش شیروان خاطرنشان کرد: جشنواره فاخر با هدف ایجاد تحول در نگرش راهبران آموزشی و تربیتی و مدیر آموزگاران و آموزگاران مدارس کلاس های چند پایه، الگوسازي از روش هاي تدريس پيشرفته با رويكرد تلفيق (موازي، هرمي، بين رشته اي يا شعاعي) و به تصوير كشيدن مهارت هاي حرفه اي  راهبران آموزشي و تربيتي و تبادل تجارب آموزشي و پرورشي برگزار شد.

 

 

شجاعی عنوان کرد: ارتقاء کیفیت امور آموزشی در مدارس، ارتقاء سطح مهارت های حرفه ای معلمان، تبادل تجربیات آموزشی و پرورشی، جلوگیری از افت تحصیلی دانش آموزان با ارائه خدمات مشاوره ای و راهبری آموزشی و کاهش فاصله سطح علمی دانش آموزان از اهداف احیای پست راهبران آموزشی و تربیتی است.

 

 

وی با اشاره به ارزیابی به عمل آمده از عملکرد راهبر آموزشی در راستای کیفیت بخشی به آموزش، بیان کرد: نتایج اجرای برنامه راهبران آموزشی و تربیتی بسیار مثبت ارزیابی شده است.

 

 

وی این موفقیت ارزشمند را به جامعه فرهنگیان به ویژه راهبران آموزشی و تربیتی شهرستان شیروان تبریک گفت و تصریح کرد: راهبران آموزشی و تربیتی باید از سه مهارت فنی، ادراکی و انسانی برخوردار باشند تا در میان همکاران مقبولیت، محبوبیت و مشروعیت داشته باشند.

 

 

مدیر آموزش و پرورش شیروان راهبران آموزشی را سفیران تحول در آموزش و پرورش و بازوان توانمند کیفیت بخشی در مدارس روستایی دانست و اضافه کرد: این افراد می توانند در بهبود مدیریت، تسهیل امر نظارت و راهنمایی بر فعالیت های آموزشی و پرورشی مدارس روستایی موثر باشند.

 

 

کد خبر 1179472

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha