خبرنگاران هرمزگانی بسیجی وار در امر اطلاع رسانی رخدادهای مختلف حضور دارند

سردار سالاری با بیان اینکه خبرنگاران هرمزگانی همواره در همه زمینه های پیشتاز بوده اند، گفت: اصحاب رسانه استان به صورت بسیجی وار در امر اطلاع رسانی رخدادهای مختلف حضور دارند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، سردار « اباذر سالاری » در جمع اصحاب رسانه استان هرمزگان، به تبیین فرمایشات رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) در مورد لزوم امید آفرینی در جامعه پرداخت و اظهار کرد: همه فعالیت های رسانه ها باید به گونه ای باشد که منتج به امیدآفرینی در جامعه شود.

 

وی نقد منصفانه را از ضروریات دانست و افزود: البته باید همراه با نقد منصفانه، راهکار نیز ارائه شود.

 

فرمانده سپاه امام سجاد(ع)، بر مطالبه‌گری درست از مسئولان تاکید کرد و گفت: مدیران هم باید خودشان را برای نقد سازنده رسانه‌ها آماده کنند چرا که این مطالبه‌گری می‌تواند رونق تولید و علم و اشتغال مفید باشد.

 

وی در ادامه خواستار پرداختن رسانه ها به شعار سال شد و بیان کرد:  یکی از مسائلی که نیاز است خبرنگاران به آن ورود کنند مسئله شعار سال است.

 

سالاری در بخش دیگری از سخنان خود از اصحاب رسانه به عنوان پیشراولان جهاد تبیین نام برد و عنوان کرد: رسانه ها در حوزه جهاد تبیین باید اقدامات و کارآمدی نظام جمهوری اسلامی ایران را تبیین کنند تا جلو سوء استفاده گری دشمن گرفته شود.

 

وی همچنین با اشاره به قرار داشتن هرمزگان در رده بالای کسب درآمد و تولید ثروت، گفت: باتوجه به نقش این استان در تولید ثروت، نباید در رده های بالای فقر باشد.

 

 

 

 

کد خبر 1180083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha