اعمال محدودیت های ترافیکی در تعطیلات نیمه خرداد

علیخانی ضمن تشریح جزئیات محدودیت و ممنوعیت سفر در تعطیلات نیمه خرداد، گفت: ترددهای بین استانی از جاده های هراز و سوادکوه امکان پذیر بوده و جاده چالوس نیز با هدف هدایت سفر پایتخت نشینان به سمت شمال یک طرفه می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «رضا علیخانی» امروز(۹خرداد) در نشست سازمان ترافیک با محوریت اعمال محدودیت در راه های مواصلاتی مازندران در نیمه خرداد با بیان اینکه حدود سه هزار و ۵۰۰نفر پیش بینی می شود در مراسم ارتحال امام خمینی(ره) در تهران شرکت کنند، اظهار کرد:همچنین پیش بینی می شود ۱۵تا ۲۰میلیون نفر مسافر وارد مازندران شوند.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران با بیان اینکه برای پیشگیری از ایجاد ترافیک و وقوع گره های ترافیکی، در راستای آسایش سفر  و آرامش زوار، مدیریت زمان سفر و مدیریت و کنترل زمان سفر تدابیری اتخاذ شده، افزود:برنامه ریزی برای ترافیک سفر نیز تمهید شده است.

 

وی با بیان اینکه تردد زوار از جاده چالوس به سمت تهران ممنوع است، گفت: مسافرانی که از رامسر، تنکابن و عباس آباد قصد سفر به تهران را دارند باید از گیلان سفر کنند و سایر مسافرین از جاده هراز و سوادکوه مجاز به تردد هستند.

 

علیخانی یادآورشد: در این بازه زمانی ۱۳ تا۱۴خرداد که سفر به سمت شمال وجنوب است جاده هراز و سوادکوه دوطرفه و جاده چالوس یک طرفه به سمت شمال است، ادامه داد: شش تیم گشت فعال برای هدایت سفر، کنترل حرکات و مدیریت مسیر، ایمنی و کاهش تصادفات در جاده های مواصلاتی استان مستقر هستند همچنین این تیم ها با کاروان های زوار حرم مطهر امام راحل همراهی خواهند داشت.

کد خبر 1180732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha