کانون های مساجد رابط فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در روستاها  می شوند

بهرام مسلمی مهنی گفت: در نظر داریم برای توسعه فرهنگی روستاهای منطقه از ظرفیت کانون های فرهنگی هنری مساجد به عنوان رابط فرهنگی این اداره کل استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، امروز ۱۰ خرداد ماه، «بهرام مسلمی مهنی»‌ در آیین تقدیر از کانون های برتر و شاخص جنوب کرمان، ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع مدیران و فعالان کانون های مساجد، گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، کانون های مساجد و ادارات اوقاف و امور خیریه جنوب کرمان عضو یک خانواده هستند که باید بیش از گذشته با یکدیگر تعامل و همکاری داشته باشند.

 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان ضمن تشکر از تعامل مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان با این اداره کل، خاطرنشان کرد: فعالیت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بدون حضور مساجد و کانون های فرهنگی هنری بی معنا است بنابراین تعامل و هم افزایی ما با کانون های مساجد بیش از گذشته می شود.
 
وی کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان را بازویی توانمند برای این اداره کل دانست و عنوان کرد: در نظر داریم برای توسعه فرهنگی روستاهای منطقه از ظرفیت کانون های فرهنگی هنری مساجد به عنوان رابط فرهنگی این اداره کل استفاده کنیم.
 
مسلمی مهنی در خاتمه تصریح کرد: سیاست ما برای توسعه فرهنگی منطقه این است که اجرای فعالیت های فرهنگی از شهرها به روستاها برده شود و به نوعی تمرکز زدایی صورت بگیرد.
کد خبر 1180794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha